Skip to main content
Beantwoord

Ik heb geen verticale gids meer sinds ik een TV+ ontvanger heb

• October 20, 2025
  • 3 reacties
  • 55 keer bekeken

Sinds ik het nieuwe modem heb (circa acht/negen maanden)voor tv plus is de tv gids horizontaal. Ik wil graag terug naar de verticale gids. Heb dat toentertijd al aangegeven en dat zou ik de loop van een paar maanden weer kunnen maar helaas nog steeds niet. Iets over bekend?

Beste antwoord door Vikash van KPN

Hoi ​@yms. Veel mensen hebben een voorkeur voor hoe de tv-gids wordt weergegeven. Als je jarenlang gewend was aan de verticale gids, is het logisch dat het wennen is dat hij nu horizontaal is.

Op dit moment is het niet mogelijk om zelf te wisselen tussen de verticale en horizontale gids in TV+. We horen regelmatig dat mensen graag meer keuze willen, en ik kan je zeggen dat dit signaal zeker bij het ontwikkelteam terecht is gekomen.

Of en wanneer deze optie terugkomt, kunnen we niet precies zeggen. Maar we nemen dit soort feedback mee bij het nadenken over toekomstige verbeteringen van TV+. Dank dat je dit nog eens meldt, dit helpt ons echt om te begrijpen wat voor gebruikers belangrijk is.

3 reacties

joop2011
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+22
  • Wijsgeer
  • October 21, 2025

Via een eerdere topic van jou zie ik dat je de Sagemcom DIW7022 (KPN tv+ box) hebt.

De gids is alleen horizontaal in de DIW7022

MAAR, er is ook een minigids.

Als je op een zender staat, ga naar beneden kies de minigids.

Misschien is dat iets voor jou.

PeterG
Superuser
Forum|alt.badge.img+35
  • October 21, 2025

Ik heb een droevige mededeling voor je. De verticale gids gaat er bij de TV+ boxen niet komen.

Zie punt 9. ❌ verticale gids

Sinds ik het nieuwe modem heb (circa acht/negen maanden)voor tv plus

Hmm, ik was er na een maandje wel aan gewend. Ook hier had ik de Arris op verticale gids staan.

Inmiddels heb ik de box nu zo'n 3 jaar.

Via de app van Ziggo GO keek ik laatst de verticale gids. Maar vind dat nu zelfs erg onhandig.

Vikash van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+23
  • Moderator
  • Antwoord
  • October 21, 2025

Hoi ​@yms. Veel mensen hebben een voorkeur voor hoe de tv-gids wordt weergegeven. Als je jarenlang gewend was aan de verticale gids, is het logisch dat het wennen is dat hij nu horizontaal is.

Op dit moment is het niet mogelijk om zelf te wisselen tussen de verticale en horizontale gids in TV+. We horen regelmatig dat mensen graag meer keuze willen, en ik kan je zeggen dat dit signaal zeker bij het ontwikkelteam terecht is gekomen.

Of en wanneer deze optie terugkomt, kunnen we niet precies zeggen. Maar we nemen dit soort feedback mee bij het nadenken over toekomstige verbeteringen van TV+. Dank dat je dit nog eens meldt, dit helpt ons echt om te begrijpen wat voor gebruikers belangrijk is.