Skip to main content
Vraag

Ik kan geen programma's activeren in de KPN TV app

• April 17, 2026
  • 3 reacties
  • 25 keer bekeken

Het activeren van een programma in het programma overzicht van de app kpntv werkt meestal niet. De app moet steeds opnieuw geïnstalleerd worden om een keer te selecteren. Ik gebruik een samsung s10 plus met Android met laatste update en kpn tv versie 8.91.2 

Kent iemand dit verschijnsel.

Ben door kpn klantenservice naar dit forum.

3 reacties

PeterG
Superuser
Forum|alt.badge.img+35
  • April 18, 2026

Ik heb dit nou meerdere keren gelezen maar begrijp het nog niet erg.

Verwijder je de app steeds he-le-maal om dan weer te downloaden om een andere zender of opgenomen programma te (kunnen) kijken?

De S10+ is best behoorlijk oud. Introductie februari 2019 en zelfs nog Android 10. Werkt de bank-app nog wel bijvoorbeeld?

Ik heb geen idee of Android 10 nog wel (volledig) wordt ondersteund voor de apps van KPN…

De econonische levensduur (tijd dat fabrikanten en app makers besturingssystemen nog ondersteunen) is zo'n 5 jaar.

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • April 18, 2026

Bedankt voor je reactie!

Ja ik verwijder de app helemaal. Het is en s10 fe 256mb 13 inch scherm. Productie datum 2025 december en heeft Android 15. Alles appstore werken correct. De kpn tv+ app alleen de gids sectie niet goed. De eerste keer dat ik een programma daar selecteer is de response onmiddellijk. Wanneer ik dit programma verlaat en een andere uitzending  wil activeren gebeurt er vaak niets, soms langer mijn vinger op de uitzending vast houden geeft wel een resultaat. Afspelen opgenomen programma's of andere onderdelen van de app geen problemen.

Groet.

PeterG
Superuser
Forum|alt.badge.img+35
  • April 18, 2026

Oh. Dat is een tablet. Denk ik. 

Vreemd. Kan ik niet verklaren. 

De Samsung S10 telefoon is van 2019.