Skip to main content
Beantwoord

Ik kan niet inloggen in de app op mobiel

• September 17, 2025
  • 1 reactie
  • 34 keer bekeken

Hoi, ik kan niet inloggen op de net geinstalleerde kpn app op mijn telefoon. Op de laptop kan ik wel inloggen met mijn kpnid. Ik heb de app een paar keer verwijderd op mijn telefoon en opnieuw geprobeerd maar helaas. Iemand een tip? Een kpnid is toch overal hetzelfde, mag ik toch aannemen? Groet, Bert

Beste antwoord door Vikash van KPN

Hoi ​@Bert196488. Welkom op de community! Je geeft in jouw bericht aan dat je een KPN app hebt geïnstalleerd, maar je geeft verder niet aan over welke app dit gaat. Ik denk dat je het over onze app hebt om tv te kunnen kijken op de telefoon, klopt dat? Je KPN ID is in ieder geval overal hetzelfde, dus je zou er ook gewoon mee moeten kunnen inloggen in de KPN TV App. Als het op je laptop wel lukt, maar op je telefoon niet, dan kan dat een paar oorzaken hebben.

Zou je het volgende eens willen proberen?

• Kijk of de app up-to-date is via de App Store of Google Play Store.

• Wis het cachegeheugen en appgegevens van de app (bij Android: via Instellingen > Apps > KPN TV).

• Start je telefoon daarna helemaal opnieuw op en probeer opnieuw in te loggen.

Misschien heb je nog iets aan het topic: De KPN TV+ App

1 reactie

Vikash van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+23
  • Moderator
  • Antwoord
  • September 19, 2025

Hoi ​@Bert196488. Welkom op de community! Je geeft in jouw bericht aan dat je een KPN app hebt geïnstalleerd, maar je geeft verder niet aan over welke app dit gaat. Ik denk dat je het over onze app hebt om tv te kunnen kijken op de telefoon, klopt dat? Je KPN ID is in ieder geval overal hetzelfde, dus je zou er ook gewoon mee moeten kunnen inloggen in de KPN TV App. Als het op je laptop wel lukt, maar op je telefoon niet, dan kan dat een paar oorzaken hebben.

Zou je het volgende eens willen proberen?

• Kijk of de app up-to-date is via de App Store of Google Play Store.

• Wis het cachegeheugen en appgegevens van de app (bij Android: via Instellingen > Apps > KPN TV).

• Start je telefoon daarna helemaal opnieuw op en probeer opnieuw in te loggen.

Misschien heb je nog iets aan het topic: De KPN TV+ App