Skip to main content
Op 24 juli heb ik mijn laatste factuur via de mail ontvangen. Zonder aankondiging is de verzending van de factuur via de mail gestopt. Ik krijg deze nu alleen nog te zien in mijn.kpn.com.



Hoe kan ik de factuur weer via de mail ontvangen?
Hallo @AxS

Krijg je helemaal geen mailtje meer? Is het dan misschien in de spam-map terecht gekomen?

Of

Wel een mailtje, maar daarin geen pdf meegestuurd en alleen een verwijzing naar MijnKPN?



In het laatste geval zit je ws. in een "pilot" van KPN.

Zie dit topic Waar is de factuur? voor meer informatie van een KPN moderator.
Beste @AxS, welkom! Het klopt helemaal wat Ruud zegt. Heb je zo voldoende informatie? Als er toch nog iets onduidelijk is of je loopt nog ergens tegenaan, laat het gerust weten. We helpen je graag verder.
Hallo @RBxx en @Marcia_ ,



Ik krijg helemaal geen mail meer, ook niet in de spam folder. Liever heb ik gewoon de facturen in de mail.

Kan dat nog geregeld worden?



Arko
Dat is wel vreemd, goed dat je het laat weten. Je moet namelijk nog wel een mail krijgen dat er weer een nieuwe factuur in MijnKPN staat. Wil je je forumprofiel aanvullen met je postcode + huisnummer en evt. klantnummer(s)? Ook graag je 06-nummer als het mobiele diensten betreft. Op welk e-mailadres verwacht je de mail? Ik ga er voorzichtig vanuit dat dat het e-mailadres is waarmee je nu ook ingelogd bent?
Ik zie dat je je profiel hebt aangevuld, top. Als ik je gegevens erbij haal, zie ik dat we het e-mailadres niet veranderd hebben. Dat zou moeten betekenen dat we eind september weer een nieuwe e-mail naar je sturen dat er een factuur klaar staat. Wil je dat in de gaten houden? De factuur direct in de mail wordt in eerste instantie niet meer aangezet. Wel geven we intern door dat klanten dit graag wensen, wellicht komt er dan in de toekomst nog verandering in.