Skip to main content
Beantwoord

Ik moet steeds de afstandsbediening van mijn TV+ ontvanger opnieuw instellen

• May 1, 2025
  • 1 reactie
  • 28 keer bekeken

Ik volg al geruime tijd (maanden) de topics over dit onderwerp en wacht nog steeds op een oplossing.

Hoe is het mogelijk dat een organisatie met zoveel techneuten niet tot een oplossing kan komen.

Sinds een aantal maanden is dit fenomeen begonnen en het hoogtepunt was gisteren, het was zo erg dat na een keer of 20 ik ben gestopt om naar KPN te kijken en overgeschakeld ben op mijn afstandsbediening van Samsung en de Disney+ app heb opgestart via het Samsung menu.

Vanochtend weer met frisse energie afstandsbediening gekoppeld en naar het forum gegaan om te kijken of er nog nieuws is over de oplossing?

Tijdens het reageren op deze topic viel mijn afstandsbediening weer uit en  kon ik dus niet verder met typen en versturen.

Ondertussen komt de stoom uit mijn oren en ben ik overgestapt op mijn PC om hierop te reageren.

Het wordt tijd dat de KPN dit probleem gaat oplossen waar ondertussen iedereen last van heeft, ook al wordt constant maar gezegd dat niet iedereen er last van heeft en het daarom zo moeilijk is om het op te lossen, of dat we momenteel bezig zijn met een oplossing.

Het kan toch niet zo zijn dat het probleem zoals CarolineDaal 3 dagen geleden schreef, al 8 maanden speelt.

Zelf heb ik alle opties die aangeboden zijn al geprobeerd en niets helpt.

Ik ben al jaren lang trouwe klant van KPN en heb een compleet pakket met aanvulling van een aantal streaming diensten, maar met het veranderen naar de KPN+box via Android heb ik nog nooit zoveel problemen gehad en dat geld niet alleen voor de afstandsbediening.

Hoop op een spoedige afhandeling maar als ik alle klachten over een zo lange periode heb bekeken en nog steeds bekijk maak ik me toch wel zorgen.

Admin: afgesplitst en eigen topic voor je vraag gemaakt

Beste antwoord door Arjan van KPN

Hoi ​@Star007. Welkom op de KPN Community! Ook al is de aanleiding niet zo leuk. Ik kan mij ook volledig voorstellen dat je behoorlijk klaar ermee bent dat de afstandsbediening continu de verbinding verliest. 

Je geeft aan dat iedereen er last van heeft, maar dat is niet het geval. Het is een kleine groep waarbij dit zich voordoet en daarom is het ook zo lastig te reproduceren. Anders hadden we al veel sneller een oplossing gehad. Het is nog wel steeds in onderzoek, maar ik weet niet wanneer dit opgelost zal zijn. Voor jou maakt het verder niet veel uit dat er maar weinig er last van hebben, want jij hebt er wel mee te maken. Je geeft aan dat je al veel geprobeerd hebt om het te verhelpen, dus dan heb je sowieso deze tip in het Hulp gevraagd-topic al gedaan. Voor de zekerheid plaats ik toch nog een linkje.

Gebruik je trouwens ook meerdere TV+ boxen in huis en hebben de anderen er ook last van? Je kunt dan sowieso even de TV+ boxen van plek met elkaar wisselen om te kijken of het probleem meeverhuisd of dat het ook optreedt bij de andere TV+ boxen. Als het probleem meeverhuisd, dan zit er iets niet goed in de TV+ box en kun je het beste telefonisch contact zoeken met ons. Dan kan een collega met je onderzoeken of de TV+ box vervangen kan worden. Je kunt hiervoor een terugbelafspraak plannen. Dan bellen we je direct of op een moment dat jou uitkomt.

Laat maar weten of je telefonisch geholpen kon worden. 

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

1 reactie

Arjan van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+13
  • Moderator
  • Antwoord
  • May 5, 2025

Hoi ​@Star007. Welkom op de KPN Community! Ook al is de aanleiding niet zo leuk. Ik kan mij ook volledig voorstellen dat je behoorlijk klaar ermee bent dat de afstandsbediening continu de verbinding verliest. 

Je geeft aan dat iedereen er last van heeft, maar dat is niet het geval. Het is een kleine groep waarbij dit zich voordoet en daarom is het ook zo lastig te reproduceren. Anders hadden we al veel sneller een oplossing gehad. Het is nog wel steeds in onderzoek, maar ik weet niet wanneer dit opgelost zal zijn. Voor jou maakt het verder niet veel uit dat er maar weinig er last van hebben, want jij hebt er wel mee te maken. Je geeft aan dat je al veel geprobeerd hebt om het te verhelpen, dus dan heb je sowieso deze tip in het Hulp gevraagd-topic al gedaan. Voor de zekerheid plaats ik toch nog een linkje.

Gebruik je trouwens ook meerdere TV+ boxen in huis en hebben de anderen er ook last van? Je kunt dan sowieso even de TV+ boxen van plek met elkaar wisselen om te kijken of het probleem meeverhuisd of dat het ook optreedt bij de andere TV+ boxen. Als het probleem meeverhuisd, dan zit er iets niet goed in de TV+ box en kun je het beste telefonisch contact zoeken met ons. Dan kan een collega met je onderzoeken of de TV+ box vervangen kan worden. Je kunt hiervoor een terugbelafspraak plannen. Dan bellen we je direct of op een moment dat jou uitkomt.

Laat maar weten of je telefonisch geholpen kon worden.Â