Skip to main content
Beantwoord

Ik vind Xite als vervanging van Stingray waardeloos

• January 26, 2026
  • 2 reacties
  • 65 keer bekeken

Waardeloos dat Stingray is vervangen door xite! Op het klassieke tv kanaal dag in dag uit hetzelfde rijtje matige videoclipjes in exact dezelfde volgorde… gecombineerd met de vele technische problemen en bv het ontbreken van wifi 7 en het aanbieden van absurde welkomstcadeau’s voor nieuwe klanten maar het verwaarlozen van oude klanten wat mij betreft een reden om na vele jaren toch maar eens een andere provider te overwegen… jammer!

Beste antwoord door Remco van KPN

Jammer om te lezen dat de XITE zenders niet naar verwachting zijn! Ik kan me voorstellen dat het sowieso wennen is, omdat het toch nét wat anders is. Alle feedback geven wij intern door richting de juiste collega's. Zij zijn heel blij met alle feedback en nemen dit ook zeker serieus. 

De zenderwijzigingen worden overigens niet op korte termijn teruggedraaid. Wel blijven we alle feedback doorgeven. Blijf vooral jullie wensen delen.

2 reacties

Joep1965
Superuser
Forum|alt.badge.img+20
  • Superuser
  • January 26, 2026

Waarschijnlijk bent u met het verkeerde been uit bed gestapt. Wat Stingray betreft zijn er twee partijen die het met elkaar eens moeten zien te worden. Vaak een financiële kwestie. Blijkbaar is dat niet gelukt. En over welke technische problemen heeft u het? Heeft u die al gemeld? U betaalt voor vaste verbinding tot en met het modem  en niet voor wifi. Er is nauwelijks apparatuur wat met wifi 7 overweg kan!! Iedere provider geeft een welkomstcadeau aan nieuwe klanten. Doen ze al jaren. Heeft u ook gehad. Maar als u denkt dat het gras bij de buren echt groener is waarom bent u dan nog niet overgestapt? Ik hoop dat u toch een leuke dag krijgt.

Remco van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+16
  • Moderator
  • Antwoord
  • February 3, 2026

Jammer om te lezen dat de XITE zenders niet naar verwachting zijn! Ik kan me voorstellen dat het sowieso wennen is, omdat het toch nét wat anders is. Alle feedback geven wij intern door richting de juiste collega's. Zij zijn heel blij met alle feedback en nemen dit ook zeker serieus. 

De zenderwijzigingen worden overigens niet op korte termijn teruggedraaid. Wel blijven we alle feedback doorgeven. Blijf vooral jullie wensen delen.