Skip to main content
Antwoord

Ik wil RAI 1 terug

• November 5, 2025
  • 1 reactie
  • 30 keer bekeken

Forum|alt.badge.img

RAI 1 is uit het pakket en dat vind ik verschrikkelijk. Ik keek iedere dag naar het nieuws en ik ben verslaafd aan Linea Verde, Blue, Bianco omdat je dan zoveel informatie krijgt over opmerkelijke en interessante gebieden en plaatsen.

Dus weg met die vervanger Mediaset! Deze is niet te hachelen.

Beste antwoord door Vikash van KPN

Hoi ​@Sannebb. Welkom op de community! Ik kan mij voorstellen dat je dit jammer vindt. Als je vaak naar deze zender keek is het echt balen dat de zender er niet meer is. Helaas hebben we geen invloed op de uitzendrechten. Mediaset is de vervanger, maar ik begrijp dat dit niet hetzelfde is. Ik geef je feedback graag door, maar ik kan niet garanderen dat deze zender op korte termijn terugkomt. 

1 reactie

Vikash van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+23
  • Moderator
  • Antwoord
  • November 7, 2025

Hoi ​@Sannebb. Welkom op de community! Ik kan mij voorstellen dat je dit jammer vindt. Als je vaak naar deze zender keek is het echt balen dat de zender er niet meer is. Helaas hebben we geen invloed op de uitzendrechten. Mediaset is de vervanger, maar ik begrijp dat dit niet hetzelfde is. Ik geef je feedback graag door, maar ik kan niet garanderen dat deze zender op korte termijn terugkomt.