Skip to main content
Mijn abonnement eindigt pas in oktober maar ik zou graag de tv uit mijn pakket willen halen.

Wij kijken nooit normaal tv maar maken meet gebruik van diensten zoals netflix en terugkijk apps.

Nu wilde ik dit bij mijn abonnement aanpassen maar dit lijkt onmogelijk. Is er een mogelijk dat ik dit er alsnog uit kan halen?



Vind het overbodig om voor iets te betalen wat ik niet gebruik.
Downgraden van een abonnement is het eerste jaar niet mogelijk. Daar zit je dus nog tot medio oktober aan vast. Overigens is I-TV erbij maar een tientje i.d. maand meer.



In oktober kun je dan naar het "internet only" abonnement. Helemaal links op deze pagina:

https://www.kpn.com/internet-tv/
Tot 1 juni is iedereen contractvrij i.v.m. de prijsaanpassing en dus kan je ook nu je contract wijzigen naar een internet-only abonnement. Dit moet je dan wel vandaag, morgen, donderdag of vrijdag nog doen.
Volgens mij geldt dat contractvrij alleen bij overstappen ivm de prijs- en zenderwijzigingen.
Hallo @wjb @PeterG en @Kittycat ,

In mijn email staat ook dat ik kosteloos mijn abo kan opzeggen of aanpassen

vóór 1 juni a.s.


Volgens mij geldt dat contractvrij alleen bij overstappen ivm de prijs- en zenderwijzigingen.

Overstappen is ook overstappen naar een andere contractvorm en er is een prijswijziging.

En zo niet, dan is het een kwestie van opzeggen en een nieuw contract aangaan.

Ben je wel waarschijnlijk even offline en dus hoop ik dat iemand van KPN Webcare op zeer korte termijn zal reageren op dit topic zodat dit geregeld kan worden zonder onderbreking van de diensten.
Thanks, @Jan-D en @wjb 😃
Hoi Kitty, welkom! Aanpassen moet inderdaad gewoon kunnen. Vul je gegevens in op je profiel, en laat weten als je dit gedaan hebt. Dan pak ik dit met je op.
Hoi Kitty, welkom! Aanpassen moet inderdaad gewoon kunnen. Vul je gegevens in op je profiel, en laat weten als je dit gedaan hebt. Dan pak ik dit met je op.



Hallo Erik, ik heb zojuist mijn profiel aangepast.
Super, dank je! Dan heb ik bij dezen dit voor je aangepast. Het gaat, in verband met de 1 juni datum, ook vandaag in. Je krijgt een bevestiging per e-mail, en er wordt in de komende twee, drie, weken een retourdoos gestuurd om de tv-ontvanger mee terug te sturen.