Skip to main content
Beantwoord

Inleveren oude ontvangers

• April 18, 2019
  • 2 reacties
  • 867 keer bekeken

Ik heb kpn 4k genomen. Waar laat ik mijn oude ontvangers?

Beste antwoord door Susan_

Goedemorgen @Flats, welkom op het Forum en bedankt voor je bericht!

Het klopt inderdaad dat we, bij een ruiling zoals deze, de 'oude' tv-ontvangers graag retour zien. Deze kunnen worden hergebruikt óf worden gerecycled. Je kan ze opsturen via bovenstaand adres (gratis, je kan via deze link een PostNL punt in de buurt zoeken). Zorg ervoor dat zowel de tv-ontvanger als de stroomadapters mee gaan!

Bij een ruiling kan je er ook vanuit gaan dat er een retour doos jouw kant op komt. Deze kan uiterlijk 2 weken na de wijziging nog binnenkomen ;)

Heb je nog meer vragen, dan hoor ik het graag!
Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

2 reacties

huistijger
Superuser
Forum|alt.badge.img+23
  • Superuser
  • April 19, 2019
Hoi @Flats
Deze wil de KPN graag terug hebben
De oude ontvangers kun je gratis opsturen naar dit adres:

KPN
Antwoordnummer 10119
2400VB Alphen aan de Rijn.

Bewaar wel het bonnetje wat je van de Post krijgt.

Susan_
Slimmerik
Forum|alt.badge.img+21
  • Oud Moderator
  • Antwoord
  • April 19, 2019
Goedemorgen @Flats, welkom op het Forum en bedankt voor je bericht!

Het klopt inderdaad dat we, bij een ruiling zoals deze, de 'oude' tv-ontvangers graag retour zien. Deze kunnen worden hergebruikt óf worden gerecycled. Je kan ze opsturen via bovenstaand adres (gratis, je kan via deze link een PostNL punt in de buurt zoeken). Zorg ervoor dat zowel de tv-ontvanger als de stroomadapters mee gaan!

Bij een ruiling kan je er ook vanuit gaan dat er een retour doos jouw kant op komt. Deze kan uiterlijk 2 weken na de wijziging nog binnenkomen ;)

Heb je nog meer vragen, dan hoor ik het graag!