Bij het afspelen van film of series krijg ik steeds zwart beeld er is wel geluid. Video prime loopt ook steeds vast waar door de ontvanger opnieuw opgestart moet worden. WNneer word dit probleem verholpen
Hoi @Niels keuter, geen beeld dus, maar wel geluid. :(
Wat heb je al gedaan om dat op te lossen? Heb je de ontvanger al eens een reset gegeven? Maakt dat verschil? Dit is eigenlijk altijd stap 1 voor het oplossen van problemen met tv. Werkt dit niet, dan kunnen wij verder kijken.
Bij het afspelen van film of series krijg ik steeds zwart beeld er is wel geluid. Video prime loopt ook steeds vast waar door de ontvanger opnieuw opgestart moet worden. WNneer word dit probleem verholpen
Heb de hmb2260 ontvanger hij is rechtstreeks aan gesloten op de experia box via een utp kabel. De tv zenders werken goed heb verder geen last er van met Netflix, disney+, videoland via de smart tv. Enige wat niet goed werkt is video prime
Heb de hmb2260 ontvanger hij is rechtstreeks aan gesloten op de experia box via een utp kabel. De tv zenders werken goed heb verder geen last er van met Netflix, disney+, videoland via de smart tv. Enige wat niet goed werkt is video prime
Video Prime kan je toch ook via een app op de Smart tv kijken?
Hoi @Niels keuter, geen beeld dus, maar wel geluid. :(
Wat heb je al gedaan om dat op te lossen? Heb je de ontvanger al eens een reset gegeven? Maakt dat verschil? Dit is eigenlijk altijd stap 1 voor het oplossen van problemen met tv. Werkt dit niet, dan kunnen wij verder kijken.
amazon app krijgt dan een bevroren beeld, en afstandsbediening reageert nergens meer op, dus een vastloper. de ontvanger handmatig uitzetten is dan het enigste dat werkt
Prime is een app die wij niet ontwikkelen. Het beste advies wat ik je kan geven is de ontvanger nog een reset te geven.
Mocht je een smarttv hebben of je kunt streamen via je mobiel, raad ik de app van het apparaat zelf aan. Die zijn vaak toch wat stabieler.
De Kennisbank
Heb je vragen over diensten, producten of wil je weten hoe je modeminstellingen verandert? Vind het antwoord op de meest gestelde vragen in onze Kennisbank
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bestand scannen voor virussen
Sorry, we zijn de inhoud van dit bestand nog aan het controleren om er zeker van te zijn dat het veilig is om te downloaden. Probeer het nog een keer over een paar minuten.