Skip to main content
Beantwoord

iTV pakket zelf omwisselen

  • March 2, 2020
  • 4 reacties
  • 74 keer bekeken

Michiel1
Slimmerik
Forum|alt.badge.img+1

Waarom kan ik niet zelf meer  wisselen tussen plus pakket en Fox sport. Ik heb dit via de tv en via mijn KPN geprobeerd maar dit werkt niet. Daarna gebeld met KPN helpdesk. De medewerker heeft dit toen voor mij geregeld en gemeld dat dit niet ozelf gedaan kon worden. Klopt dit om dat vroeger volgens mij wel zelf te doen was.

Beste antwoord door Susan_

Goedenavond @Michiel1, welkom op het Forum en bedankt voor jouw bericht!

Je zou het zenderpakket inderdaad gewoon nog via de tv-ontvanger of MijnKPN moeten kunnen omwisselen, 1 keer per maand. Had je niet toevallig het pakket al een keer gewijzigd in de afgelopen maand? Dan lukt het namelijk niet.. In ieder geval fijn dat het via een collega gelukt is alsnog! Mocht je er nog een keer tegenaan lopen dan hoor ik het graag en moeten we het even onderzoeken!

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

4 reacties

PeterG
Superuser
Forum|alt.badge.img+35
  • March 2, 2020

Gelukkig dat het via een medewerker gelukt is.

Volgens de site moet het wisselen van KPN Compleet pakket tussen plus en fox sports nog gewoon kunnen via MijnKPN danwel decoder.
kpn.com/wissel


Susan_
Slimmerik
Forum|alt.badge.img+21
  • Oud Moderator
  • Antwoord
  • March 3, 2020

Goedenavond @Michiel1, welkom op het Forum en bedankt voor jouw bericht!

Je zou het zenderpakket inderdaad gewoon nog via de tv-ontvanger of MijnKPN moeten kunnen omwisselen, 1 keer per maand. Had je niet toevallig het pakket al een keer gewijzigd in de afgelopen maand? Dan lukt het namelijk niet.. In ieder geval fijn dat het via een collega gelukt is alsnog! Mocht je er nog een keer tegenaan lopen dan hoor ik het graag en moeten we het even onderzoeken!


Michiel1
Slimmerik
Forum|alt.badge.img+1
  • Auteur
  • Slimmerik
  • March 3, 2020

Ik ga het volgende maand weer eens proberen. Ik ben zelf 39 jaar bij KPN service monteur geweest en regelmatig klanten geholpen. Nu 3 jaar met pensioen en wil ik het bij me zelf doe met geen mogelijkheid voor elkaar te krijgen. Wat een teleurstelling.😡


Susan_
Slimmerik
Forum|alt.badge.img+21
  • Oud Moderator
  • March 6, 2020

Dat kan ik begrijpen inderdaad! Dan wil je je hier niet druk om maken en lekker van je pensioen genieten! Laat je het even weten volgende maand? :smile: