Skip to main content
Beantwoord

Jammer dat Viaplay TV nog niet bij KPN beschikbaar is

• 5 april 2025
  • 8 reacties
  • 171 keer bekeken

Beste Kpn 

Erg Jammer dat u niet heeft kunnen Onderhandelen met Viaplay om ook Viaplay Tv in uw Standaard TV Pakket op te nemen.  Daar slaat u naar mijn mening de plank Mis . Vooral i.v.b de Prijs voor één Viaplay Abbonement Voor Veel Mensen Niet Meer Te Betalen Is . Vooral als je deze alleen voor de F1 Kijkt . Zoals ik afgelopen Jaar ook maar heb Gedaan . Vind dit niet Echt meedenken met de kpn klant die van F1 Houd 

Ik hoop dat de Onderhandelingen nog niet Gesloten zijn.

I.v.b ik nu toch echt Overweeg om Eventueel toch Maar over te Stappen.  

( kon het bij mijn kpn ook Nergens Vinden ) 

Kwam er achter i.v.b mijn buurman Ziggo heeft & wel Viaplay tv heeft .dus heb me eerst rot gezocht ! 

Hopelijk komt het toch Dit jaar nog Terug 

M.v.g Fer 

Beste antwoord door PeterG

Je hebt het over Formule 1 ​@Fer2707 .

Dan heb je sowieso niks aan Viaplay TV. Daarop is alleen de race van Zandvoort helemaal te zien. De rest alleen in (korte) samenvatting.

En het kanaal Viaplay TV+ waarop wel alle races zijn te zien kost € 17,99 per maand! Voor één kanaal…

Dan kun je beter abonneren op de Viaplay app. Dat is maar € 2 meer en heb je véél meer aanbod. Ook films en series.

Voor Formule 1 heb je zo goed als niks aan het kanaal Viaplay TV.

Alleen deze providers hebben Viaplay TV en Viaplay TV+ wel:

Ziggo (met óók samenvattingen in Ziggo Sport, dus het zal Ziggo best wat kosten om in te kopen!) Kpn vraagt juist geld aan zenders.

Delta

Odido

KPN weet precies hoeveel er naar het oude Viaplay TV werd gekeken. Met hetzelfde aanbod. Daarop zullen ze ook onderhandelen. Maar die gaan geen overeenstemming bereiken, denk ik zo. Maar goed ook, want ik vrees bij wel overeenstemming t.z.t. een prijsverhoging van het tv product. En dat wil ook weer niemand.

Een niet onderhandelbaar punt van Viaplay is namelijk ook: Viaplay TV in basispakket.

Viaplay TV+ is sowieso een betaalkanaal. Dat zal, als het dus komt, in de buurt van ESPN (221-224) en Ziggo Sport kanalen 233-238) komen bij kpn.

Ook niet onderhandelbaar: het is beide of niet.

KPN is, mijns inziens, terecht kritisch.

OH JA. De afkorting i.v.b. bestaat niet. Dat maakt het dus wat lastig leesbaar.

Bekijk origineel
Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

8 reacties

Forum|alt.badge.img+7
  • Topper
  • 1187 reacties
  • 5 april 2025

Wat bedoel je met i.v.b. ​@Fer2707 ? 

PeterG
Superuser
  • 65787 reacties
  • Antwoord
  • 5 april 2025

Je hebt het over Formule 1 ​@Fer2707 .

Dan heb je sowieso niks aan Viaplay TV. Daarop is alleen de race van Zandvoort helemaal te zien. De rest alleen in (korte) samenvatting.

En het kanaal Viaplay TV+ waarop wel alle races zijn te zien kost € 17,99 per maand! Voor één kanaal…

Dan kun je beter abonneren op de Viaplay app. Dat is maar € 2 meer en heb je véél meer aanbod. Ook films en series.

Voor Formule 1 heb je zo goed als niks aan het kanaal Viaplay TV.

Alleen deze providers hebben Viaplay TV en Viaplay TV+ wel:

Ziggo (met óók samenvattingen in Ziggo Sport, dus het zal Ziggo best wat kosten om in te kopen!) Kpn vraagt juist geld aan zenders.

Delta

Odido

KPN weet precies hoeveel er naar het oude Viaplay TV werd gekeken. Met hetzelfde aanbod. Daarop zullen ze ook onderhandelen. Maar die gaan geen overeenstemming bereiken, denk ik zo. Maar goed ook, want ik vrees bij wel overeenstemming t.z.t. een prijsverhoging van het tv product. En dat wil ook weer niemand.

Een niet onderhandelbaar punt van Viaplay is namelijk ook: Viaplay TV in basispakket.

Viaplay TV+ is sowieso een betaalkanaal. Dat zal, als het dus komt, in de buurt van ESPN (221-224) en Ziggo Sport kanalen 233-238) komen bij kpn.

Ook niet onderhandelbaar: het is beide of niet.

KPN is, mijns inziens, terecht kritisch.

OH JA. De afkorting i.v.b. bestaat niet. Dat maakt het dus wat lastig leesbaar.

Wartywolfs
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+7
  • Wijsgeer
  • 496 reacties
  • 5 april 2025

Formule 1 race is (in samenvatting) ook te zien op VRT Een Sporza.  In het basispakket.

joop2011
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+21
  • Wijsgeer
  • 14211 reacties
  • 5 april 2025

@Fer2707 

Op een forum helpen klanten elkaar.

Dus “beste KPN”?

Een moderater kijkt wel mee en helpt ook.

Zie hier om je wens kenbaar te maken.

Dan vermeld ik hem bij de volgende tussenstand.

KPN kijkt ook naar dat schema.

P.S.

Als je alleen F1 kijkt, is F1 TV Pro misschien een optie.

Zie ook hier.

Maar zij hebben zo wie zo geen tv kanaal, alleen via de app.

Betalen kan alleen met creditcard.

Jan van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+13
  • Moderator
  • 8786 reacties
  • 7 april 2025

Goedenavond ​@Fer2707 en bedankt voor jouw bericht!

Zie dat je al veel goede reacties vanuit de Community hebt mogen ontvangen en ik kan hier verder eigenlijk weinig meer aan toevoegen. Het bericht van ​@PeterG heb ik in dit geval gemarkeerd als 'best answer' omdat zijn post de lading eigenlijk wel dekt. Hopelijk weet je met deze informatie waar je aan toe bent. Mocht je toch nog verdere of aanvullende vragen hebben, laat het dan ook vooral weten. 

• Deelnemer
  • 4 reacties
  • 8 april 2025

Realiseerd de KPN zich wel dat er inmiddels een grote groep mensen is die lineair naar de F1 wil kijken via Viaplay TV+ ?? Bijna een reden om over te stappen naar een andere provider.

• 9 reacties
  • 8 april 2025
R.Schwarz schreef:

Realiseerd de KPN zich wel dat er inmiddels een grote groep mensen is die lineair naar de F1 wil kijken via Viaplay TV+ ?? Bijna een reden om over te stappen naar een andere provider.

Dat gedreig altijd met overstappen… helpt echt niet.

Anyway, Viaplay TV+ is heel wat anders dan Viaplay TV wat je nu bij bijvoorbeeld Ziggo hebt. Veelal stills van wat er op komt en vanaf 's middags wat sport.

joop2011
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+21
  • Wijsgeer
  • 14211 reacties
  • 8 april 2025
R.Schwarz schreef:

Waarom dreigen?

Op een forum helpen klanten elkaar.

Zoals ik al had vermeld, zet je wens hier neer.

Ik hou hem bij en daar kijkt KPN ook naar.