Skip to main content
Beantwoord

Kan ik met mijn huidige aansluiting ook tv kijken?

• July 2, 2025
  • 3 reacties
  • 34 keer bekeken

We kijken nu tv via schotel thuis maar willen toch overstappen naar KPN compleet. We hebben een vaste telefoon lijn en internet reeds van KPN. Mijn vraag is: is het mogelijk om dan ook via KPN tv te kunnen kijken?

Beste antwoord door Vikash van KPN

Hoi ​@Vos1947. Welkom op de community! Leuk dat je eraan denkt om helemaal over te stappen naar KPN. Je kijkt nu tv via de schotel, maar je hebt al internet en een vaste telefoonlijn van KPN. Als er een goede verbinding op jouw adres beschikbaar is (zoals glasvezel of een snelle DSL-lijn), dan kun je KPN Interactieve TV toevoegen aan je abonnement. Je kijkt dan tv via een tv-ontvanger van KPN. Daarmee kun je live tv kijken, programma’s terugkijken, pauzeren, opnemen en gebruikmaken van apps zoals Netflix, YouTube en Videoland. 

Log in op mijn.kpn.com en kies bij je abonnement voor ‘Wijzig abonnement’. Daar kun je TV toevoegen aan je huidige pakket. Je ziet meteen welke opties beschikbaar zijn en wat de kosten zijn. Om zeker te weten wat er technisch mogelijk is op jouw adres, kun je een beschikbaarheidstest doen op onze website. 

En omdat je al klant bent, kun je wellicht ook profiteren van KPN Compleet voordelen, zoals extra zenders, MB’s delen, en korting op je mobiele abonnement als je die ook bij KPN hebt.

3 reacties

Joep1965
Superuser
Forum|alt.badge.img+20
  • Superuser
  • July 2, 2025

Dat kan maar dan moet er wel voldoende snelheid zijn. Woon je bijvoorbeeld in een buitengebied ver van de centrale dan kan de snelheid te laag zijn. In mijnkpn kan je zien of het kan en eventueel ook bestellen. Is dit het antwoord op je vraag?

JanD
Superuser
Forum|alt.badge.img+19
  • Superuser
  • July 2, 2025

Beste ​@Vos1947 via MijnKPN kun je eventueel een tv-pakket toevoegen, dan krijg je een tv-decoder toegestuurd en kost €12,50 per maand.

Het kan ook zijn dat, door de aard van je huidige pakket, je tv niet toe kunt voegen, zul je je complete plakket aan moeten passen via 0800 0402 of via de lokale KPN-winkel.

Vikash van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+23

Hoi ​@Vos1947. Welkom op de community! Leuk dat je eraan denkt om helemaal over te stappen naar KPN. Je kijkt nu tv via de schotel, maar je hebt al internet en een vaste telefoonlijn van KPN. Als er een goede verbinding op jouw adres beschikbaar is (zoals glasvezel of een snelle DSL-lijn), dan kun je KPN Interactieve TV toevoegen aan je abonnement. Je kijkt dan tv via een tv-ontvanger van KPN. Daarmee kun je live tv kijken, programma’s terugkijken, pauzeren, opnemen en gebruikmaken van apps zoals Netflix, YouTube en Videoland. 

Log in op mijn.kpn.com en kies bij je abonnement voor ‘Wijzig abonnement’. Daar kun je TV toevoegen aan je huidige pakket. Je ziet meteen welke opties beschikbaar zijn en wat de kosten zijn. Om zeker te weten wat er technisch mogelijk is op jouw adres, kun je een beschikbaarheidstest doen op onze website. 

En omdat je al klant bent, kun je wellicht ook profiteren van KPN Compleet voordelen, zoals extra zenders, MB’s delen, en korting op je mobiele abonnement als je die ook bij KPN hebt.

Â