Nee, dat kan niet, KPN TV+ kan alleen gecombineerd worden met internet van KPN, @RSto.
Nee, dat is niet mogelijk.
Dank allen! Is een andere manier om alleen kpn TV af te nemen, zonder internet?
Nee, KPN-tv kan ook alleen maar met internet van KPN gecombineerd worden. Maar...als het probleem zwakke wifi is zou je misschien kunnen proberen om WiFi-versterkers te plaatsen.
WiFi-problemen zijn vaak het gevolg van plaatselijke omstandigheden (bijvoorbeeld storing door andere apparaten) en zal bij een andere provider dan ook optreden, @RSto.
omdat de andere provider doorspoelen van de reclame bij opgenomen programma’s niet toestaat
Welke andere provider is dat dan? Rtl en Talpa leggen de providers daar bij mijn weten juist geen beperkingen op.
En is het dan wel de juiste provider voor je.
@RSto daarnaast ben je verplicht na het beëindigen van Itv / abonnement het apparatuur die je van kpn hebt gekregen (in bruikleen) terug te sturen. Dat geeft al aan dat deze dan niet bij een andere provider gebruikt mag worden ;)
Dat is maar één minuutje @Marlon92 . En alleen bij opnames van RTL programma's.
De reclame tijdens het programma kun en mag je wel gewoon doorspoelen bij kijken opname.
Ik wil graag sneller (glasvezel) internet van een andere provider
Oh. Nog even dit. Je hebt aangegeven naar Ziggo te willen. Die hebben geen glasvezel en daardoor geen symmetrische snelheid.
Hun upload is één tiende van de download.
Bijvoorbeeld bij 400 Mbps download is de upload 40 Mbps. Allemaal ook snel genoeg tenzij je vaak heel grote bestanden weg stuurt. Of thuis een server gebruikt.
Ik geloof dat de Community je al van antwoord heeft voorzien, @RSto. Ik zal het hieronder nog even samenvatten:
De KPN TV+ Box is alleen te gebruiken in combinatie met KPN internet. De KPN TV+ ontvanger van ons in bruikleen. Die willen we graag terug als je besluit naar een andere provider over te stappen. Het is ook niet mogelijk om alleen KPN TV af te sluiten. We bieden dit alleen aan in combinatie met internet.
Maar ik lees in jouw bericht ook dat je overweegt om over te stappen naar een andere provider omdat je betere wifi wilt. Misschien is het dan beter om eerst eens te kijken of we jouw wifiverbinding kunnen verbeteren. Zoals @Ratonesque ook al aangaf, is wifi heel erg afhankelijk van omgevingsfactoren. Als jouw woning goed geïsoleerd is, zal dit invloed hebben op de verspreiding van het wifi signaal. Ook ander storingsbronnen, zoals een magnetron of babyfoon, hebben invloed op het wifi signaal. Omdat wij geen invloed hebben op deze omgevingsfactoren en storingsbronnen is het erg lastig om een goede wifi verbinding te garanderen. Wij snappen echter ook dat een goede wifi verbinding belangrijk is, daarom hebben we de Wifi Manager ontwikkeld. Deze tool kan jou helpen om het beste uit jouw wifi netwerk te halen.
Ook kan ik je aanraden om dit artikel eens door te nemen: Slechte wifi: oplossingen voor trage en wegvallende wifi.