Skip to main content
Vraag

Kan KPN de zender TV Monde toevoegen?

• March 14, 2026
  • 7 reacties
  • 43 keer bekeken

Ik heb een pluspakket, kijk alleen naar NPO 2 en soms 3, de BBC 1 en 2, en VRT 1, 

Canvas en Arte, de andere zenders hoef ik niet. Nu krijgen we er weer 25 zenders en later nog 5 bij. Zenders die ik niet hoef. De enige zender die ik graag wil hebben is

TV Monde en die krijg ik niet en daar betaal ik nou zoveel voor.

Ik zou voor TV Monde over willen stappen naar Ziggo.

daar komt nog bij dat ik al een week lang storing heb door een gebroken kabel en al 10 berichten van KPN heb, de storing is verholpen / niet verholpen etc.

7 reacties

• March 14, 2026

TV Monde is in 2018 vervangen door France2 en zal bijna zeker niet meer terugkomen.

Terzijde betalen we voor het totaalpakket niet voor specifieke kanalen.

Berteman
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+10
  • Wijsgeer
  • March 14, 2026

Je bent niet de enige en eerste ​@Constantina, die deze zender graag toegevoegd ziet. Eén van de redenen voor mij om naar een andere provider te gaan is het imho matige zenderaanbod van kpn. 

in dit topic kan je je wens kenbaar maken. Maar ik denk niet dat je de illusie moet hebben dat kpn er daadwerkelijk Iets mee doet.

Wartywolfs
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+9
  • Wijsgeer
  • March 14, 2026

@Constantina, welkom op de community.

De zenders die jij aangeeft te kijken zitten in het basispakket. Als je betaalt voor het pluspakket zou je dat dus kunnen opzeggen om kosten te besparen. (Als je het pluspakket gratis krijgt vanuit combivoordeel heeft opzeggen natuurlijk niet zoveel zin…)

Wewa
Slimmerik
Forum|alt.badge.img+5
  • Slimmerik
  • March 14, 2026

KPN gaat per april 2026 weer een paar flutzenders toevoegen en helaas weer geen TV5 monde met Nederlandse ondertiteling. 

Het schijnt er ondanks de hoge tarieven niet vanaf te kunnen…

joop2011
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+23
  • Wijsgeer
  • March 14, 2026

Je bent niet de enige en eerste ​@Constantina, die deze zender graag toegevoegd ziet. Eén van de redenen voor mij om naar een andere provider te gaan is het imho matige zenderaanbod van kpn. 

in dit topic kan je je wens kenbaar maken. Maar ik denk niet dat je de illusie moet hebben dat kpn er daadwerkelijk Iets mee doet.

Wat betekend imho?

En je zit toch bij Odido i.v.m. de tv app die wel op de Apple tv ontvanger kan?

Iets wat bij KPN helaas voor Apple fans nog steeds niet kan, maar dat terzijde. 😉

joop2011
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+23
  • Wijsgeer
  • March 14, 2026

TV5 Monde zie ook hier.

Als ik het goed heb, is dit een vrij dure zender, waar te weinig mensen naar kijken.

• March 14, 2026

TV5 Monde zie ook hier.

Als ik het goed heb, is dit een vrij dure zender, waar te weinig mensen naar kijken.

Wat is te weinig en wat is duur? Dat wordt dezelfde discussie als de films en series die uit het pluspakket gaan verdwijnen.

Ps imho betekent 'In my humble opinion' in het Nederlands "naar mijn bescheiden mening"