Skip to main content
Beantwoord

Kan KPN niet zorgen dat ik TV+ los kan afnemen en dan Solcon kan nemen?

• September 18, 2025
  • 29 reacties
  • 389 keer bekeken

Toon eerste bericht

29 reacties

Ik_Combineer
KPN medewerker
Forum|alt.badge.img+15
  • KPN Monteur
  • October 15, 2025

Quote oude mail: binnen 2jaar komt er glasvezel bij u ...

Dat is toch een belofte? Er wordt hier op 50meter afstand nieuwbouw gebouwd. Volgens kpn komt in almelo daar glasvezel.... 50meter van ons af. 

En ik woon in een appartement en ze hebben er een verdieping bij gebouwd en die heeft glasvezel. Terwijl ik maximaal 100mb op koper heb. So be it. Life is unfair.

Het is hier al vaak gezegd maar tv+ bestaat niet bij Solcon en is niet als aparte dienst bij KPN af te nemen.

Forum|alt.badge.img+5
  • Auteur
  • Wijsgeer
  • October 15, 2025

Quote oude mail: binnen 2jaar komt er glasvezel bij u ...

Dat is toch een belofte? Er wordt hier op 50meter afstand nieuwbouw gebouwd. Volgens kpn komt in almelo daar glasvezel.... 50meter van ons af. 

En ik woon in een appartement en ze hebben er een verdieping bij gebouwd en die heeft glasvezel. Terwijl ik maximaal 100mb op koper heb. So be it. Life is unfair.

Het is hier al vaak gezegd maar tv+ bestaat niet bij Solcon en is niet als aparte dienst bij KPN af te nemen.

Met 2 kinderen waarvan een gamed op een gamepc. Is het merkbaar traag aan het worden. Ps ik ben nu bij iemand geweest met een 1gb glas in almelo. Nou wat er aan de hand is... Wat een hikkups enz. Ik ben zeker niet ontevreden alleen die upload is .... Met gamen.

Ik_Combineer
KPN medewerker
Forum|alt.badge.img+15
  • KPN Monteur
  • October 16, 2025

Die gamende kids van je zijn geen issue. Tijdens gamen zelf gebruik je meestal in de kb's en soms enkele mb/s. De game heb je gedownload en daarmee ben je klaar. Het is eigenlijk enkel ping/latency wat uitmaakt tijdens gamen. 

Sanne van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+20

Sowieso kan ik je voor gamen adviseren om het apparaat waar je op speelt bekabeld aan te sluiten. Zeker met online games is wifi niet altijd het meest betrouwbaar, dus wellicht maakt dat bij jou ook het verschil. 🙂

Verder heb je zo te zien al een hoop tips en uitleg gehad hier, fijn! Samengevat: 

Hopelijk lukt het je zo om een keuze te maken. 🙂