Skip to main content

Ik kan sinds kort ineens niet meer terugspoelen met Live TV via KPN+. Pauzeren lukt nog wel (ook niet soepel). Bij opnames kan ik wel gewoon nog terugspoelen. Heb de box al gereset en alle cache, data verwijderd en updates verwijderd en opnieuw geüpdatet maar helaas zonder resultaat. 
 

Toevallig is ons internet de laatste week sinds een stroomuitval ook haperig. Ook modem en alle apparatuur opnieuw gereset, opnieuw opgestart, (al 3x herhaald) hier wel verbetering in, m de philips hue lampen werken inmiddels weer beter bijvoorbeeld. Maar volgens mij nog niet hoe het was. Ook al geprobeerd te verbeteren via de KPN netwerk app, daar ook een en ander gereset, kanaalwissel, maar de snelheid leek volgens de app iig goed.

 

Wat kan ik nog doen? Ik weet het echt niet meer.

Ik ervaar hetzelfde bij LiveTV. Als ik de uitzending dan ‘terugkijk’ gaat het allemaal wel heel soepel. 


Zie bijvoorbeeld Terugspoelen live tv werkt niet meer. Geen foutcode. Ofwel:

 

Tijdelijk Videomodus altijd op unicast zetten helpt.

(Vergeet later bij terugzetten niet ook “Automatisch beste kwaliteit” weer aan te zetten, dat gaat niet vanzelf als je multicast kiest.)


Ik ervaar hetzelfde. 

Op unicast zetten helpt. Terugzetten naar multicast brengt het probleem weer terug


Reageer