Skip to main content
Beantwoord

Kan reclames bij opgenomen film niet meer doorspoelen

• July 21, 2025
  • 5 reacties
  • 162 keer bekeken

Forum|alt.badge.img

Hallo, 

Ik heb een film op veronica opgenomen via tv maar kan de reclames (al een paar dagen na de opname) niet doorspoelen. Hij geeft de melding: "U kunt niet voorbij het live moment". Ik las in de andere topics overal dat je live opnames niet kunt doorspoelen en die snap ik maar waarom kan een opname dan niet worden doorgespoeld? 

Beste antwoord door Jan van KPN

Goedemorgen ​@Jolanda v. W. en bedankt voor jouw bericht :)

Dit was op de Arris. Ik heb hem herstart en nu werkt het weer. Dankjewel.

Goed om te lezen dat het weer werkt na een herstart van je Arris tv ontvanger en ook fijn dat je dat hier nog even hebt willen delen!

5 reacties

Wartywolfs
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+8
  • Wijsgeer
  • July 21, 2025

Start je het afspelen op vanuit Opgeslagen opname lijst?  Dan zou doorspoelen moeten werken.

Als je het programma vanuit de gids opstart dan kijk je het programma terug (ipv dat je je opname afspeelt), en kun je inderdaad niet doorspoelen.

Forum|alt.badge.img
  • Auteur
  • Deelnemer
  • July 21, 2025

Ik start het afspelen vanuit de opgeslagen  opnames inderdaad, niet vanuit de tv gids. Daarom snap ik het niet.

Wartywolfs
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+8
  • Wijsgeer
  • July 21, 2025

Is dit op de nieuwe tv+ ontvanger van kpn? Of de oude (Arris) ontvanger? Of in Smart tv app? Of in app op tablet/smartphone?

Gebeurt het ook nog na herstart (van tv ontvanger) of verwijderen en herinstallatie (van de app)?

Als het daarna nog steeds optreedt kan kpn je misschien verder helpen.

Forum|alt.badge.img
  • Auteur
  • Deelnemer
  • July 21, 2025

Jan van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+14
  • Moderator
  • Antwoord
  • July 24, 2025

Goedemorgen ​@Jolanda v. W. en bedankt voor jouw bericht :)

Goed om te lezen dat het weer werkt na een herstart van je Arris tv ontvanger en ook fijn dat je dat hier nog even hebt willen delen!