KPN roept (oetert) op de website dat je kunt opnemen en terugkijken. Nou terugkijken is er bij heel heel veel zenders niet bij. “U kunt dit programma (nog) niet terugkijken.” Wanneer wel is te moeilijk voor de topt ict ers van KPN. Veel opgenomen buitenlandse zenders kunnen alleen op de kpn kast/ tv-ontvanger teruggekeken worden. En niet op een laptop. Raar want op de buitenlandse officiële mediatheken kun je dezelfde opnames gewoon wel terugkijken. Ook raar dat KPN roept(oetert) dat je terug kunt kijken waar en wanneer het jou uitkomt. Dat klopt alleen als je bij je tv-ontvanger bent. Misschien dat de lezer dat gewoon vindt maar als duurste provider van Nederland moet wat je roept oetert kloppen met de situatie. En overal bereik: laat me niet lachen. Op 5 meter afstand heb ik al een repeater nodig. In de tuin? Ja via mijn mobiel netwerk maar ja, terugkijken of opnames. Dat dan weer niet. Op zoek kennelijk naar nieuw verdienmodel.
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.