Skip to main content
Beantwoord

Komt Top 40 TV ook bij KPN?

• February 23, 2025
  • 2 reacties
  • 1086 keer bekeken

Beste KPN,

Ik ben al jaren een tevreden klant met een compleet pakket.

Ik hoorde onlangs dat per 4 maart a.s. een nieuw TV station gaat starten n.l. Top 40 TV.

24 per dag video clips van vroeger en nu.

Dit is m.i. een goede aanvulling op 192 TV waarop hoofdzakelijk alleen maar oude muziek te zien is.

De initiatiefnemer is Mr. Top 40 Erik de Zwart.

Bij de concurrent Ziggo  wordt deze zender meteen doorgegeven in het basispakket.

Waarom niet bij mijn KPN?

Laat het maar even weten.

Alvast bedankt.

M.v.g.

Wim  Muziek liefhebber.

Beste antwoord door VwDt

“Top 40 TV is in maart en april voor iedereen te bekijken bij Ziggo op kanaal 601. 
Top 40 TV zal daarna onderdeel uitmaken van TV Zenders Plus en TV Max van Ziggo.“
Na de eerste 2 maanden dus niet meer via het basis pakket.
Bron: https://www.top40.nl/nieuws-nieuws-top-40-start-eigen-tv-zender

Er is ook een topic waarin dit aangegeven kan worden voor zenders via KPN: Welke zenders wil jij dat KPN in 2025 toevoegt, en wat kan er van af?

Top 40 TV kan er ook voor kiezen om de stream zelf via internet aan te bieden.
Dan kan je de stream kijken via een iptv app (bijvoorbeeld kodi, TiviMate, vlc enz.), een browser of een app. Dit werkt bijvoorbeeld voor 538 en xite.

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

2 reacties

• Antwoord
  • February 23, 2025

“Top 40 TV is in maart en april voor iedereen te bekijken bij Ziggo op kanaal 601. 
Top 40 TV zal daarna onderdeel uitmaken van TV Zenders Plus en TV Max van Ziggo.“

Er is ook een topic waarin dit aangegeven kan worden voor zenders via KPN: Welke zenders wil jij dat KPN in 2025 toevoegt, en wat kan er van af?

Dan kan je de stream kijken via een iptv app (bijvoorbeeld kodi, TiviMate, vlc enz.), een browser of een app. Dit werkt bijvoorbeeld voor 538 en xite.

Jan van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+14
  • Moderator
  • February 26, 2025

Goedemorgen ​@Wim1234 , bedankt voor jouw bericht en welkom hier op onze Community :)
Vanuit een muziekliefhebber begrijp ik deze vraag maar al te goed en het is ook zeer zeker een heel leuk initiatief van Erik de Zwart!

Meer kan ik hier eigenlijk ook niet over zeggen. Ik kan je wel aanraden om je wens door te geven in het desbetreffende topic!