Skip to main content

KPN Interactieve TV Update: Het nieuwe menu

KPN Interactieve TV Update: Het nieuwe menu
Toon eerste bericht
Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

8912 reacties

Anneke-Anna
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+10
  • Wijsgeer
  • 2587 reacties
  • 28 december 2020

Dat is op Twitter niet veel anders met de gemiddelde uitspraak “Er zijn nog wat schaduwen van de grote TV storing van oktober” Schaduw...storing….uit de dikke duim zuigen heet zoiets 🙈

Niet elke reactie is gelukkig zo onbenullig, maar wat je soms voorbij ziet komen. Dat verzin ik zelfs nog niet. 

• Nieuwkomer
  • 1 reactie
  • 28 december 2020

Wanneer gaat alles weer normaal werken? We worden gek van het ontzettend trage menu. Zijn aan het denken om over te stappen naar een andere provider. Iemand tips?

Admin: topic samengevoegd met verzameltopic

• Nieuwkomer
  • 1 reactie
  • 28 december 2020

Als je serieopname toetst is dit de volgende dag weer weg in de ontzettend trage tv gids. Is dit een bekend probleem?

*Admin: topic samengevoegd met bestaand topic

• Nieuwkomer
  • 2 reacties
  • 28 december 2020

Wij hebben decoder HMB2260, zo traag met alles Wi-Fi is ook traag, Netflix steeds inloggen. Constant alles resetten,  word hier niet blij van!!

Ik betaal genoeg zou ik zeggen , wat gaat KPN doen hieraan?

Vr groet Louise Peperkamp 

jimny
Wijsgeer
  • Wijsgeer
  • 1834 reacties
  • 28 december 2020

@Pinkey_62 er wordt hard aangewerkt om een nieuwe firmware te maken die dit probleem oplost , nog even geduld dus

• Deelnemer
  • 5 reacties
  • 28 december 2020

Wat mij nog het meest opvalt, is dat KPN zich erg stil houdt. Iedereen moet er last van hebben, en het verbaast mij ook zeer dat deze “rommel” niet eerst uitvoerig getest is voordat het bij een ieder de strot in gedrukt is, of het is we getest, maar nam men de traagheid voor lief. Een weerspiegeling van KPN?

Ik heb het laatste model kastje gekregen omdat de hmb2260 na de update niets meer deed. Eerst dacht ik dat het de oplossing was, maar nu is het, zoals ik al eerder gelezen heb, na een dag weer zo traag als dikke stront.

ik overweeg KPN op te zeggen als ik een goed alternatief heb gevonden. Misschien wel weervterug aan de schotel.

• 68 reacties
  • 28 december 2020

Ach hemel, ik dacht het niet erger kon maar tot mijn verbazing kan dit dus wel!😡

* Aan of uit zetten van de ontvanger duurt 14 seconden of langer voordat deze daadwerkelijk doet wat ik vraag!

*  Menu knop of tv gids gebruiken ,idem dito 14 seconden of langer voordat er reactie is!

* Terugkijken...begin ik niet eens meer aan ,is mij niet gegund er start een ander programma dan gevraagd / of gaat zomaar terug naar gewone tv/ of doet helemaal niets!

*Grijze blokjes door het beeld ,en dan bedoel ik niet een klein beetje maar 3 kwart van het scherm.

Grijze blokjes komen te pas en te onpas in beeld en blijven dan ook onuitgenodigd rustig een minuut rondhangen!

Kan dus wel slechter,ik kan u vertellen dat mijn humeur er ook niet op vooruit gaat.

Kpn doe er wat aan ! Het is een schande dat dit al zo lang duurt en dat kpn maar blijft innen voor echt een "bagger"service!!

Ik krijg het gevoel dat het wel makkelijk geld verdienen is voor kpn,zoveel pagina's met klachten.En zo weinig of onzinnige reacties ,loze beloften.

Maar goed : klacht nr zoveel , ook deze zal wel van tafel geschoven worden.Vandaar toch ook maar even Radar een seintje gegeven hierover.👍

• Nieuwkomer
  • 2 reacties
  • 28 december 2020

NIET-VOORUIT-TE-BRANDEN. Genoeg reden om te gaan overstappen!

wjb
Superuser
  • 73503 reacties
  • 28 december 2020
Vangolen schreef:

...of het is we getest, maar nam men de traagheid voor lief.

En dat is wat ik eerder in dit topic "commerciële haast" heb genoemd.

Helaas wordt er mijns inziens te vaak gekeken naar wat de concurrent doet en hoe daar op te reageren dan naar hoe de eigen producten op een hoger plan te tillen.

• Deelnemer
  • 5 reacties
  • 28 december 2020
Luda schreef:

Ach hemel, ik dacht het niet erger kon maar tot mijn verbazing kan dit dus wel!😡

* Aan of uit zetten van de ontvanger duurt 14 seconden of langer voordat deze daadwerkelijk doet wat ik vraag!

*  Menu knop of tv gids gebruiken ,idem dito 14 seconden of langer voordat er reactie is!

* Terugkijken...begin ik niet eens meer aan ,is mij niet gegund er start een ander programma dan gevraagd / of gaat zomaar terug naar gewone tv/ of doet helemaal niets!

*Grijze blokjes door het beeld ,en dan bedoel ik niet een klein beetje maar 3 kwart van het scherm.

Grijze blokjes komen te pas en te onpas in beeld en blijven dan ook onuitgenodigd rustig een minuut rondhangen!

Kan dus wel slechter,ik kan u vertellen dat mijn humeur er ook niet op vooruit gaat.

Kpn doe er wat aan ! Het is een schande dat dit al zo lang duurt en dat kpn maar blijft innen voor echt een "bagger"service!!

Ik krijg het gevoel dat het wel makkelijk geld verdienen is voor kpn,zoveel pagina's met klachten.En zo weinig of onzinnige reacties ,loze beloften.

Maar goed : klacht nr zoveel , ook deze zal wel van tafel geschoven worden.Vandaar toch ook maar even Radar een seintje gegeven hierover.👍

Ik heb het idee dat geen core business is van KPN. Wat wel core business is, blijft een raadsel

wjb
Superuser
  • 73503 reacties
  • 28 december 2020
Vangolen schreef:

Ik heb het laatste model kastje gekregen omdat de hmb2260 na de update niets meer deed.

Welk type TV ontvanger heb je nu dan?

• Deelnemer
  • 8 reacties
  • 28 december 2020

Hier ook een niet te doen trage tv. Menu en gids verschijnen erg traag. Wanneer is dit opgelost?

• Deelnemer
  • 5 reacties
  • 28 december 2020
wjb schreef:
Vangolen schreef:

Ik heb het laatste model kastje gekregen omdat de hmb2260 na de update niets meer deed.

Sorry, Het is de HMB2260, ik had de VIP2952 V2 en daar heb ik er nog 1 van in de slaapkamer. Beide zo traag als… ach laat maar, je snapt het wel..

wieleke
Helper
Forum|alt.badge.img+1
  • Helper
  • 54 reacties
  • 28 december 2020

Als je naar Ziggo wil moet je eerst hier kijken

https://community.ziggo.nl/search/activity/recent

wjb
Superuser
  • 73503 reacties
  • 28 december 2020
Vangolen schreef:
wjb schreef:
Vangolen schreef:

Sorry, Het is de HMB2260, ik had de VIP2952 V2 en daar heb ik er nog 1 van in de slaapkamer. Beide zo traag als… ach laat maar, je snapt het wel..

Maar je zei dat je het laatste model kastje had gekregen en dat terwijl.de HMB2260 nog eerder op de markt was dan de VIP2952 laat staan de VIP2952 V2. Wie heeft je dan verteld dat dat het laatste model kastje zou zijn?

• Deelnemer
  • 6 reacties
  • 28 december 2020

Niet te doen meer zo traag , is echt niet leuk meer .  Ik wil wel eens weten wat de kpn hier aan gaat doen financiël of iets in die aard .

• Nieuwkomer
  • 2 reacties
  • 28 december 2020

Geloof maar dat KPN hiermee ook flink mee in hun maag zitten. Ze kunnen zich eigenlijk niet veroorloven om dit te hebben. Ik denk dat het probleem erger is dan men verwacht hadden. Ook hier hebben wij een trage mediabox. Soms heb je al 4 a 5 seconden geluid maar nog steeds geen beeld. Ook de gids is erg traag. 

Maar ik ga er vanuit dat achter de schermen hard gewerkt wordt om dit probleem op te lossen. 

• Deelnemer
  • 5 reacties
  • 28 december 2020
wieleke schreef:

Als je naar Ziggo wil moet je eerst hier kijken

https://community.ziggo.nl/search/activity/recent

Die heb ik ook al eens gehad, wordt je ook niet echt vrolijk van. Daarbij om de haverklap IP problemen omdat Ziggo met dynamische adressen werkt. Dat scheelt ze heel veel euro’s die je als klant niet in korting ziet.

• Deelnemer
  • 6 reacties
  • 28 december 2020

Tsjoh.... Met het risico uit de toon te vallen tussen al deze negativiteit wil ik graag enkel een feature request indienen. 

Lijkt mij mooi om tijdens het terugkijken van een programma ook de mogelijkheid te hebben om de gids in te zien.

Dat de melding "wilt u de video stoppen" dus pas komt als je vanuit de gids iets anders zou selecteren, niet voordat de gids wordt geopend.

Dan heb ik nog iets te doen tijdens de reclames. :-) 

• Nieuwkomer
  • 1 reactie
  • 28 december 2020

Gewoon waardeloos kastje ingeruild nog steeds vertraging met gidsen.Eerst wachten tot gids er is haast 20 sec dan wachten dat ie weer tot ie verdwijnt 20 seconden is flink klote dat wachten.

Aad van Es

Itssuus
Topper
  • Topper
  • 13 reacties
  • 28 december 2020

Hier ook zeer ontevreden met het nieuwe menu. Sinds ik van Telfort naar kpn over ben gezet is het toch een potje traaaaaaag. Please herstel dit!

• Nieuwkomer
  • 1 reactie
  • 28 december 2020

Kunnen we niet terug naar de oude software, totdat er en nieuwe update beschikbaar is ??😂😂😂😂😂

• 4 reacties
  • 28 december 2020

Werkt nog steeds kut. Word van kastje naar muur gestuurd door kon. Nu voor de zoveelste keer weer een update uit moeten voeren onder dat t iets op lost!

kpn doet niets. Zullen uiteindelijk wel weer afgescheept worden met gratis film ofzo

• Topper
  • 12 reacties
  • 28 december 2020

@KPN,

Gewoon voor de statistieken omdat jullie anders denken dat het aantal klagers misschien meevalt: het menu is niet vooruit te branden.
Zo te lezen hebben verdere opmerkingen of vragen geen zin. 

gr JW

PS. Hebben jullie trouwens al een oplossingen voor het ongewenst uitloggen uit Netflix? Gaat lekker zo

• Deelnemer
  • 9 reacties
  • 28 december 2020

Wat ik nooit begrepen heb inzake het hele IPTV platform is waarom er niet gekeken is of wordt naar het verhuizen naar een app based eco system waarbij android TV de hoofdmoot verzorgt. 

De huidige boxen zouden volgens mij prima android tv kunnen draaien.