Skip to main content
Beantwoord

KPN TV app hangt bij TCL tv 40S5409A

• 17 maart 2025
  • 17 reacties
  • 122 keer bekeken

KPN TV app doet het niet op TCL tv, model 

TCL 40S5409A (2024)

alles geprobeerd, opnieuw installeren, geheugen gewist, cauche gewist. Niets werkt…

heb de nieuwste versie van de app, gechecked.

na inlog volledig zwart scherm en dan  hangt boel.

Of, na inloggen komt foutmelding. Login fout, probeer over een paar minuten opnieuw…

Hebben jullie een oplossing voor mij? Ben een beetje radeloos namelijk

update: bij opstarten app gaat de tv in reset modus, start zichzelf opnieuw op…

Beste antwoord door Thomas van KPN

Hoi ​@Jan Peters11, welkom op onze community! Zoals Peter al noemt zijn we hier druk mee bezig. Houd vooral de Product updates in de gaten! Product updates | TV+ Smart TV App

Bekijk origineel

17 reacties

PeterG
Superuser
  • 61758 reacties
  • 17 maart 2025

Ja, er zijn problemen momenteel. Er wordt hard gewerkt aan reparatie, maar dat is nooit eenvoudig. 

En paniek is niet nodig. Gebruik momenteel de meegeleverde ontvanger om voor nu ongestoord tv te kijken. 

Thomas van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+21
  • Moderator
  • 15668 reacties
  • Antwoord
  • 19 maart 2025

Hoi ​@Jan Peters11, welkom op onze community! Zoals Peter al noemt zijn we hier druk mee bezig. Houd vooral de Product updates in de gaten! Product updates | TV+ Smart TV App

shoutje
Topper
Forum|alt.badge.img
  • Topper
  • 18 reacties
  • 13 april 2025

@Thomas van KPN bedankt voor de link van de product updates maar helaas is de update, voor mij in ieder geval, niet te downloaden aangezien de PlayStore nog steeds de ‘oude versie’ aanbied die sowieso niet werkt. TCL QLED 32S59K (model 2025).  

Thomas van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+21

Kun je eens kijken of je er met de browser van Google TV wel komt?

PeterG schreef:

Het is Google-TV. Daarop staat ie gewoon in de Play Store. Voor de kpn app moet je daarop wel ingelogd zijn met je Google account. 

Of ga in een browser, bijvoorbeeld laptop, naar onderstaande link. En kies voor downloaden op.…

https://play.google.com/store/apps/details?id=com.kpn.kpnandroidtv&hl=nl

• Nieuwkomer
  • 1 reactie
  • 15 april 2025

ja hier ook helaas, app start niet, blijft hangen noppes nada model TCL 32S5403 AF (2023)

afgelopen week en gisteren nog geprobeerd.

shoutje
Topper
Forum|alt.badge.img
  • Topper
  • 18 reacties
  • 15 april 2025

@Thomas van KPN De nieuwste versie (versie 08.67.04) is inmiddels gedownload, maar het gaat helaas van kwaad naar erger.

De app crasht 7 van de 10 keer. Wanneer de app volledig is geladen, kan ik niet inloggen omdat ik geen keuze kan maken voor de inlogmethode.

Soms lukt het wel om in te loggen, maar zowel het inloggen met e-mailadres/wachtwoord als met abonnementsnummer/pincode werkt dan weer niet. Er verschijnt een foutmelding met de tekst: “Probeer het over een paar minuten nog eens.”

Deze paar minuten zijn inmiddels al ruim twee uur verstreken, zonder enig resultaat.

• Nieuwkomer
  • 2 reacties
  • 19 april 2025

Ik hrb nog steeds hetzelfde probleem.met mijn TCL tv. App oonieuw gedownload KPN TV +App × Android TV en kom tot het inlogscherm. Na invullen van gegevens abbonummer en pincode melding dat aanmelden is mislukt en dat ik het over een paar minuten nog een keer moet proberen. Snap dat het tijd kost om het probleem op re lossen, maar zag een soortgelijke melding al van begin van het jaar. Schiet niet op zo.

Erik van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+32
  • Moderator
  • 28527 reacties
  • 24 april 2025

@Jan Peters11, ​@shoutje  en ​@Patrick40, zouden jullie je forumprofiel willen invullen, en hier reageren als je dit gedaan hebt? Dan kunnen we controleren of er met jullie accounts iets niet goed staat.   

• Auteur
  • Deelnemer
  • 7 reacties
  • 24 april 2025

@Erik van KPN heb Ik gedaan! 

shoutje
Topper
Forum|alt.badge.img
  • Topper
  • 18 reacties
  • 24 april 2025

@Erik van KPN, voor jullie geruststelling heb ik de gegevens zojuist ingevuld, maar het zou wel erg toevallig zijn dat er alleen bij klanten met een TCL-tv iets niet goed staat in het account. Maar goed… niets is onmogelijk.

• Nieuwkomer
  • 2 reacties
  • 24 april 2025

Probleem zat hem een tijd geleden ook in de kpn app in combinatie met tcl tv's, maar ook een paar andere merken. Dit ontstond na updates

Erik van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+32
  • Moderator
  • 28527 reacties
  • 24 april 2025

Dank voor het invullen, ​@Jan Peters11 en ​@shoutje.

En dat zou inderdaad gek zijn, ​@shoutje, maar het is wel iets om naar te kijken ter uitsluiting. En om te zien of we andere dingen kunnen vinden die wijzen op een oorzaak.

@Patrick40, jij hebt nog niets ingevuld zie ik. Het zou ons helpen als je dat nog wel zou willen doen.

• Deelnemer
  • 4 reacties
  • 24 april 2025

Beste Erik. ik heb mijn gegevens voor zover ik nu weet ingevuld. Ik hoop dat je zo voldoende info hebt.

• Deelnemer
  • 4 reacties
  • 24 april 2025

Ik stond vermeld als Patrick40, maar dat is nu Patrick50 geworden, excuus.

• Deelnemer
  • 4 reacties
  • 24 april 2025
Erik van KPN schreef:

Dank voor het invullen, ​@Jan Peters11 en ​@shoutje.

En dat zou inderdaad gek zijn, ​@shoutje, maar het is wel iets om naar te kijken ter uitsluiting. En om te zien of we andere dingen kunnen vinden die wijzen op een oorzaak.

@Patrick40, jij hebt nog niets ingevuld zie ik. Het zou ons helpen als je dat nog wel zou willen doen.

Ik heb net (ben nu Patrick50) mijn profiel aangevuld met de gegevens die ik nu zo voorhanden heb.

• Deelnemer
  • 4 reacties
  • 24 april 2025

Even ter aanvulling: Mijn ene dochter heeft ook een TCL tv en gebruikt de App en heeft hetzelfde probleem. Mijn andere dochter heeft ook een TCL tv en die heeft een kastje en heeft geen probleem. Wij hebben zelf op de begane grond een Samsung tv met een kastje en nooit problemen gehad.

PeterG
Superuser
  • 61758 reacties
  • 24 april 2025

Als het kastje gebruikt wordt doet het merk tv er totaal niet toe.

Reageer