Skip to main content
Beantwoord

KPN TV+ app stottert op iPad als ik opnames wil bekijken

• 6 januari 2025
  • 4 reacties
  • 98 keer bekeken

Goed te lezen dat ik niet de enige ben sinds 1 maand overgestapt naar kpn hebben thuis alles van Apple e ook bij mij stottert de app als ik opnames terug wil kijken.
Erg lastig kijken net of de opname wil pauzeren en weer herhaald.
Is er al een oplossing want zo kijken is irritant.
Snelheid is hoog genoeg en heb ook voldoende vrije ruimte.

Admin: eigen topic voor vraag gemaakt [origineel topic]

Beste antwoord door Denise van KPN

Dit probleem is bekend, ​@R Kalkman, en wordt hard aan gewerkt. Op dit moment is er dus niets wat jij zelf kan doen om het op te lossen. Ons TV team zoekt naar een oplossing. Houd onze Product Updates in de gaten voor updates van de KPN TV+ op iOS.

Bekijk origineel

4 reacties

• Auteur
  • Deelnemer
  • 4 reacties
  • 8 januari 2025

Sinds 23 november hebben wij kpn en wil ik tv terugkijken op mijn iPad helaas is dit niet mogelijk tijdens t kijken stottert de opgenomen uitzending de hele tijd en springt voortdurend terug.heb de app al diverse keren verwijderd en op nieuw geïnstalleerd maar helaas het zelfde geld voor de iPad van mijn vrouw .
Op tv terugkijken geen probleem voorheen bij ziggo  probleemloos ik heb super wifi van kon maar dit is niet voldoende blijkt.
Hoe kan ik dit oplossen??

Admin: bericht samengevoegd met bestaand topic 

Denise van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+18
  • Moderator
  • 7748 reacties
  • Antwoord
  • 9 januari 2025

Dit probleem is bekend, ​@R Kalkman, en wordt hard aan gewerkt. Op dit moment is er dus niets wat jij zelf kan doen om het op te lossen. Ons TV team zoekt naar een oplossing. Houd onze Product Updates in de gaten voor updates van de KPN TV+ op iOS.

• Auteur
  • Deelnemer
  • 4 reacties
  • 17 januari 2025

Heb net de laatste update van de app gedaan en gekeken of het probleem nu is opgelost.

helaas is er niets verbeterd bij het terugkijken van een opname van gisteren spring het beeld weer terug naar een paar seconden eerder en komt de voortgang balk telkens in beeld.
Blijft nog steeds zeer vervelend kijken.
Wel prettig dat er zo snel al een update was hopelijk komt er snel een goede oplossing zodat het kijken op de iOS app wel goed gaat.

Denise van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+18
  • Moderator
  • 7748 reacties
  • 20 januari 2025

Volgens de Product Update Update 08.61.00: TV+ App voor smartphones en tablets zou de bug met haperingen bij het bekijken van opnames en Terugkijken op iOS opgelost moeten zijn. Is dit niet het geval? Verwijder de app en installeer deze opnieuw.

Reageer