Skip to main content

Beste KPN experts, wij hebben tijdens onze vakantie in Spanje helaas moeten constateren dat de KPN app om TV te kunnen streamen, niet werkte. Heel vervelend wat er waren enkele programma's op de Nederlandse TV die wij hierdoor niet konden volgen. Terwijl dat volgens onze info, verkregen van KPN, wel zou moeten kunnen. Kunnen jullie svp hier iets aan doen, zodat kijken in Europa, ook Frankrijk en Italie, als je met vakantie bent, gewoon en wel goed gaat?

Dank je wel

Peter Heijnen

Stream je vanaf een  phone/ tablet naar een TV en maak je gebruik van een Spaanse provider en zo ja wat is de snelheid van de Wifi.

Denk eerlijk gezegd dat bovenstaande niet gaat lukken.

Zelf kijk  ik als ik in Spanje ben via de wifi van het hotel naar mijn tablet waar de TV app op staat en dat gaat prima tenminste het niet te druk is op de wifi


Inderdaad stream ik vanaf mijn mobiele telefoon waar de KPN app op staat. Ik verbindt met Chromecast op de TV. De Wifi is inderdaad Spaanse provider, maar ook heb ik een VPN geprobeerd met verbinding vanuit Nederland. DE KPN app werkt net, terwijl de NPO app en NL-ziet dat wel doen. Wat heb je aan de KPN claim dat je overal in Europa kunt kijken?

met vriendelijke groet,

Peter


Inderdaad stream ik vanaf mijn mobiele telefoon waar de KPN app op staat. Ik verbindt met Chromecast op de TV. De Wifi is inderdaad Spaanse provider, maar ook heb ik een VPN geprobeerd met verbinding vanuit Nederland. DE KPN app werkt net, terwijl de NPO app en NL-ziet dat wel doen. Wat heb je aan de KPN claim dat je overal in Europa kunt kijken?

met vriendelijke groet,

Peter

@KPN App werkt niet  Even een vraagje heb je wel de goede tv app er is namelijk ook een iTv app en deze kun je alleen thuis gebruiken. 

Als je nu al de juiste app hebt op je phone installeer de app eens opnieuw 


Dat is niet handig natuurlijk. De KPN iTV app heeft wel toegang nodig tot de locatiegegevens van het toestel. Ik zou dat ook even nalopen in de instellingen van het toestel.


Hier is het KPN appje ook bagger. Omgeving Torrevieja. Heb een 600mb lijn maar het is droevig. Elk half jaar een prijsverhoging, maar iets knaps leveren lukt niet. Kom van XS4ALL en dat werkte stukken beter. Shame KPN. Reclame maken voor zo een slecht produkt. Foei. 


NLZiet of zo er naast voor paar weekjes/maandjes?


Kom van XS4ALL en dat werkte stukken beter. 

XS4ALL gebruikte precies hetzelfde TV platform als KPN.


NLZiet of zo er naast voor paar weekjes/maandjes?

Daar gaat het niet om. Het gaat er om dat het niet goed werkt. Resolutie schaalt steeds af naar droevig. Netflix, Videoland app werken foutloos hier. 


Sinds een paar dagen moet ik in Spanje via movistar ineens met een vpn kijken omdat de app aangeeft dat ik niet in de EU ben. Gaat KPN de kosten van mijn vpn vergoeden?

V


Nee.

Er is trouwens ook een gratis vpn die het doet. Proton VPN.

Vrijwel alle klachten met betrekking tot Spanje komen van gebruikers van Apple. Jij ook @N8w8 ? Des te beter kan het probleem uiteindelijk getraceerd worden. 


Sinds een paar dagen moet ik in Spanje via movistar ineens met een vpn kijken omdat de app aangeeft dat ik niet in de EU ben. Gaat KPN de kosten van mijn vpn vergoeden?

V

Is KPN verantwoordelijk voor het netwerk van Movistar? 
 

Probeer eens een ander mobiel netwerk.Â