Skip to main content
Beantwoord

KPN TV+ app werkt niet op iPhone 12

• 5 augustus 2025
  • 1 reactie
  • 22 keer bekeken

Het is niet mogelijk KPN TV+ te openen op mijn iPhone 12 met ios 18.6

Het lukt niet met KPN ID en ook niet met abonnementsnummer met pincode.

Alles al diverse malen geprobeerd, app verwijderen, wachtwoord en pincode opnieuw instellen maar niets helpt

Mijn vrouw en ik hebben ieder een iPad en iPhone 12, op de iPads en iPhone 12 van mijn vrouw geen enkel probleem maar op mijn iPhone 12 wil het met geen mogelijkheid lukken.

De instellingen van mijn iPhone zijn allemaal gelijk als de andere en toch lukt het niet KPNTV+ te openen.

Heeft iemand een oplossing voor dit probleem?!

Beste antwoord door Jasper van KPN

Welkom op de community ​@benkvu, dat is een rare situatie. Dat het op de andere apparaten wel lukt en alleen niet op jouw toestel geeft in ieder geval aan dat de inloggegevens wel correct zijn.

Zou je eens voor me kunnen inloggen op tv.kpn.com, en daar naar Instellingen → Apparaatbeheer kunnen gaan? Daar staat alle apparaten die aangemeld zijn onder het account. Zou je die lijst eens helemaal op kunnen legen? Het kan zijn dat daar nog oudere apparaten tussen staan die het aanmelden van deze telefoon tegenhouden. Nadat je het leeg hebt gemaakt kan je alle apparaten opnieuw inloggen. Lukt het daarna om in te loggen op jouw iPhone 12?

Bekijk origineel

1 reactie

Jasper van KPN
Moderator
  • Moderator
  • 17602 reacties
  • Antwoord
  • 7 augustus 2025

Welkom op de community ​@benkvu, dat is een rare situatie. Dat het op de andere apparaten wel lukt en alleen niet op jouw toestel geeft in ieder geval aan dat de inloggegevens wel correct zijn.

Zou je eens voor me kunnen inloggen op tv.kpn.com, en daar naar Instellingen → Apparaatbeheer kunnen gaan? Daar staat alle apparaten die aangemeld zijn onder het account. Zou je die lijst eens helemaal op kunnen legen? Het kan zijn dat daar nog oudere apparaten tussen staan die het aanmelden van deze telefoon tegenhouden. Nadat je het leeg hebt gemaakt kan je alle apparaten opnieuw inloggen. Lukt het daarna om in te loggen op jouw iPhone 12?

Reageer

✕

KPN Community
15 jaar!

En dat vieren we graag samen met jou.
Vier je het met ons mee?

Jubileum topic