Skip to main content
Beantwoord

KPN TV+ box regelmatig melding: Bluetooth verbinding met de afstandbediening verbroken

Toon eerste bericht
Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

31 reacties

Forum|alt.badge.img
  • Auteur
  • Helper
  • 37 reacties
  • 23 november 2023

Ik heb hier een Soundbar die ik uit gezet heb maar dat helpt niet.

2 mobiele telefoons, 1 iPad , 2 x Google home

die mischien storing kunnen veroorzaken.

Bart van KPN
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+20
  • Oud Moderator
  • 12863 reacties
  • 24 november 2023

Heb je het getest door eens van alle apparaten tijdelijk de bluetooth uit te zetten? Zo kun je het natuurlijk wel uitsluiten. 

Forum|alt.badge.img
  • Auteur
  • Helper
  • 37 reacties
  • 24 november 2023

Dat is ook al gebeurt maar heeft niet geholpen. Probleem blijft.

Bart van KPN
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+20
  • Oud Moderator
  • 12863 reacties
  • 27 november 2023

Dus het probleem is enkel in de woonkamer. Dit met meerdere afstandsbedieningen en verschillende ontvangers. Vrijwel alles is verder getest, maar het probleem blijft. 

Gekke is dat het op 1 locatie is. Er moet wel iets storen. Als het aan de hardware lag zou het probleem meeverhuizen met de ontvanger. 

Ik heb in deze situatie werkelijk geen idee meer. 
Wellicht kun je de ontvanger nog eens ergens anders neerzetten. Verder van de tv, kijken of dat helpt. Maar als dat niet werkt, houdt het echt op voor mij. 

Forum|alt.badge.img
  • Auteur
  • Helper
  • 37 reacties
  • 27 november 2023

Het probleem zou gedeeltelijk opgelost zijn ,als de irritante melding op het scherm uitgeschakeld zou kunnen worden.

Bart van KPN
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+20
  • Oud Moderator
  • 12863 reacties
  • 27 november 2023

Dat gaan ze niet doen ben ik bang, maar zal het meenemen. Volgens mij staat er wel op de planning om in de meldingen duidelijker te krijgen wat de reden is. Alleen wanneer, dat is mij zo niet duidelijk. Maar geeft misschien wel een idee wat er aan de hand is. Maar aan de andere kant koop je daar nu niks voor.