Skip to main content

KPN TV+ Box & Soundbox: Update naar launcher 1.223.1

Categorie:TV+ BoxKPN TV+ Soundbox
  • April 21, 2026
  • 27 reacties
  • 602 keer bekeken
Toon eerste bericht

27 reacties

Arjan van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+14

Ben zeer benieuwd naar deze update, dit beloofd een hoop verbeteringen.

Het enigste aandachtspunt waar nog naar gekeken kan worden is dat bij een opgenomen film/programma tijden het spoelen de box spontaan reboot.

Erg vervelend, want dan moet hij opnieuw opstarten en begint niet waar hij gecrasht is, maar helemaal weer in het begin.

Dit probleem heb ik al zeer lang.

Weet niet of dit met een launcher update verholpen kan worden, maar denk eerder met een firmware update misschien.

Dat is wel vreemd gedrag wat jouw TV+ box vertoont ​@Anthony78. Dan ben ik nog even benieuwd of alleen de KPN Launcher crasht of dat de hele TV+ box opnieuw opstart. Zie je bijvoorbeeld kpn tv+ in beeld en daarna het Android logo? Of zie je weer heel rustig aan het Startscherm opbouwen met alle tegels en menu bovenaan? 

@Erik van KPN :

Als ik 3 of meer keer 10 seconden doorspoel met de knop naast OK en pauzeer gelijk daarna dan pauzeert de opname niet. Ik moet dan een tweede keer op de pauzetoets drukken. Is dat dan ook bewust ? (Ik heb lang aan mezelf  getwijfeld of ik niet de verkeerde toets gebruikte).

Nee, dat is niet bewust. Daar moeten we even naar gaan kijken. Ik kan het hier ook reproduceren, dus het is iets wat niet alleen bij jou speelt. We nemen het mee!

• Helper
  • April 24, 2026

Ben zeer benieuwd naar deze update, dit beloofd een hoop verbeteringen.

Het enigste aandachtspunt waar nog naar gekeken kan worden is dat bij een opgenomen film/programma tijden het spoelen de box spontaan reboot.

Erg vervelend, want dan moet hij opnieuw opstarten en begint niet waar hij gecrasht is, maar helemaal weer in het begin.

Dit probleem heb ik al zeer lang.

Weet niet of dit met een launcher update verholpen kan worden, maar denk eerder met een firmware update misschien.

Dat is wel vreemd gedrag wat jouw TV+ box vertoont ​@Anthony78. Dan ben ik nog even benieuwd of alleen de KPN Launcher crasht of dat de hele TV+ box opnieuw opstart. Zie je bijvoorbeeld kpn tv+ in beeld en daarna het Android logo? Of zie je weer heel rustig aan het Startscherm opbouwen met alle tegels en menu bovenaan? 

Beste,

Bedankt voor uw reactie terug.

Tijdens het spoelen (met de knoppen naast de ok knop) blijft het beeld even stilstaan (dan weet ik al hoe laat het is) vervolgens word het beeld zwart, want dan heb ik te maken met een volledige reboot.

Kpn tv+ logo in beeld, daarna android logo en vervolgens weer het startmenu met de tegels.

Dit probleem doet zich al heel lang voor (zeker al een half jaar)