Skip to main content
Update

KPN TV+ Box & Soundbox: Update naar launcher 1.239.1

Categorie:TV+ BoxKPN TV+ Soundbox
  • September 8, 2026
  • 161 reacties
  • 3703 keer bekeken
Toon eerste bericht

161 reacties

Thommus_01
Slimmerik
Forum|alt.badge.img+4
  • Slimmerik
  • September 24, 2026

Er is inmiddels een nieuwe Product Update

Dank je voor dit berichtje.

Len B
Slimmerik
  • Slimmerik
  • September 24, 2026

Wie het weet . . . . . . !

joop2011
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+23
  • Wijsgeer
  • September 25, 2026

Len B
Slimmerik
  • Slimmerik
  • September 25, 2026

Prima 👍 !

Is er toevallig ook al bekend bij welke Launcher-versie de klanten dit soort rariteiten NIET meer op hun TV zien ?

Jeroen van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+22

Bij elke Product Update kun je vinden welke verbeteringen er zijn doorgevoerd. Als er verbeteringen zijn gerelateerd aan de melding die jij als laatste hebt gedaan, dan zal dat vermeld worden in de tekst van de Product Update. 

Len B
Slimmerik
  • Slimmerik
  • September 25, 2026

Bij elke Product Update kun je vinden welke verbeteringen er zijn doorgevoerd.  

Allemaal prima alleen is de ervaring , en misschien meerdere met mij , dat we in een visuele cirkel blijven draaien bij een nieuwe versie.

Vandaar de vraag.

PeterG
Superuser
Forum|alt.badge.img+35
  • September 25, 2026

Prima 👍 !

Is er toevallig ook al bekend bij welke Launcher-versie de klanten dit soort rariteiten NIET meer op hun TV zien ?

Oh. Al diverse geleden. Hier 😒

joop2011
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+23
  • Wijsgeer
  • September 25, 2026

Prima 👍 !

Om eerlijk te zijn, heb ik nog nooit gezien wat jij aangeeft.

Ik denk dat het toch met de Box12 en koper te maken zou kunnen hebben. 

Maar laten we nu verder gaan bij de nieuwe Launcher versie 1.240.4

Peterpiwi
Slimmerik
Forum|alt.badge.img+4
  • Slimmerik
  • September 25, 2026

Allemaal prima alleen is de ervaring , en misschien meerdere met mij , dat we in een visuele cirkel blijven draaien bij een nieuwe versie.

Vandaar de vraag.

Hoi hoi korte reactie van mijn uit het. Ziekhuis lees op de achtergrond wel wat mee ! 

ben het wel met ​@Len B  eens er zijn ook zeker wel verbeteringen zichtbaar maar niet elke verbetering is top en soms wordt het alleen slechter !

en wat ook vaak gebeurt en spreek uit eigen ervaringen Dan hebben jullie 1 probleem opgelost en onder controle dan is er weer nieuwe probleem / oude probleem terug ! (Zo als nu de tv gids dat was weg ) 

tuurlijk kunnen er dingen mis gaan tuurlijk we zijn mensen maar in de 2 jaar tijd dat ik de kpn + tv ontvangers in huis heb is er maar denk 5 % verbeterd in mij. Ervaring dat is in 2 jaar tijd erg weinig  natuurlijk ! 

hoop dat er spoedig de  juiste oplossing er zijn en dat jullie even dat AI gedoe links laten liggen en nu even op de echt problemen concentreren ! 

groetjes Peter  jullie horen wel weer van me ! 

Forum|alt.badge.img+5
  • Wijsgeer
  • September 25, 2026

Vandaar de vraag.

Hoi hoi korte reactie van mijn uit het. Ziekhuis lees op de achtergrond wel wat mee ! 

ben het wel met ​@Len B  eens er zijn ook zeker wel verbeteringen zichtbaar maar niet elke verbetering is top en soms wordt het alleen slechter !

en wat ook vaak gebeurt en spreek uit eigen ervaringen Dan hebben jullie 1 probleem opgelost en onder controle dan is er weer nieuwe probleem / oude probleem terug ! (Zo als nu de tv gids dat was weg ) 

tuurlijk kunnen er dingen mis gaan tuurlijk we zijn mensen maar in de 2 jaar tijd dat ik de kpn + tv ontvangers in huis heb is er maar denk 5 % verbeterd in mij. Ervaring dat is in 2 jaar tijd erg weinig  natuurlijk ! 

hoop dat er spoedig de  juiste oplossing er zijn en dat jullie even dat AI gedoe links laten liggen en nu even op de echt problemen concentreren ! 

groetjes Peter  jullie horen wel weer van me ! 

En beterschap!!

Len B
Slimmerik
  • Slimmerik
  • September 25, 2026

1- en wat ook vaak gebeurt en spreek uit eigen ervaringen Dan hebben jullie 1 probleem opgelost en onder controle dan is er weer nieuwe probleem / oude probleem terug ! (Zo als nu de tv gids dat was weg ) 

2- tuurlijk kunnen er dingen mis gaan tuurlijk we zijn mensen maar in de 2 jaar tijd dat ik de kpn + tv ontvangers in huis heb is er maar denk 5 % verbeterd in mij. Ervaring dat is in 2 jaar tijd erg weinig  natuurlijk ! 

1- Ook hier helaas die ervaring , afgelopen dagen weer oude storingen/haperingen meegemaakt die ik al even niet gezien heb , draaiende pijl in de EPG , ,,Verder kijken of Kijken vanaf het begin’’ bleef in beeld staan en nog een paar.  -Vandaar ook mijn vraag.

2- Inderdaad blijft het mensenwerk alleen als er in een oude Launche-versie problemen opdoen en zij verhelpen die dan top 👍 , het is alleen zo jammer dat sommige bij een nieuwere versie weer de kop opsteken , en dát bedoel ik jammer.

We horen je wel weer , tot snel ,gr Len.