Skip to main content
update

KPN TV+ Box & Soundbox: Update naar launcher versie 1.217.3

Categorie:TV+ BoxKPN TV+ Soundbox
  • February 23, 2026
  • 154 reacties
  • 6656 keer bekeken
Toon eerste bericht
Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

154 reacties

TDN
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+13
  • Wijsgeer
  • March 22, 2026

De discussie over screenshots kan het beste verplaatst worden naar een nieuw topic.

De functie over screenshots kan in een toekomstige software toegevoegd worden. Tenminste met Comfort+AB

Arjan van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+14

Sinds de update merk ik dat als ik een programma terugkijk en ik terug wil spoelen met de terugspoel knop ik onderin beeld te zien krijg  “Voor deze zender is het niet toegestaan vooruit te spoelen”. Terwijl ik dus op terugspoelen druk.

We gaan hier even wat beter induiken en kijken of we dit kunnen voorkomen in de toekomst. Hopelijk kan het zo snel mogelijk worden meegenomen met een volgende update (na 1.219.1). 

• Helper
  • March 26, 2026

Opname vooruit spoelen gaat niet lekker.

Ik dacht de thumbnail zou blijven staan,maar dat is niet zo.

En zwart beeld . Bij vooruit spoelen en ook bij terugspoelen dit is dus bij opname’s.

Gaat niet echt soepel allemaal.Niet blij mee.

Misschien een punt van aandacht.

Ik gebruik de goede toetsen om terug te spoelen of vooruit te spoelen » en deze « dus ik snap niet dad dit dan niet werkt

Erik van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+33

De huidige update is deze, ​@Poetje puk. Dus ik sluit dit topic even, je kunt daar je feedback geven over de huidige update. 

En wat betreft spoelen: de thumbnail kan blijven staan maar dat hangt af van hoe je spoelt. Zie onze kennisbank voor meer informatie: