Skip to main content
Update

KPN TV+ Box & Soundbox: Update naar launcher versie 1.219.1

Categorie:TV+ BoxKPN TV+ Soundbox
  • March 16, 2026
  • 28 reacties
  • 701 keer bekeken
Toon eerste bericht

28 reacties

• March 18, 2026

Er is geen specifieke sortering tussen de uitrolgroepen. Op regio, of op naam of klantnummer of iets dergelijks. Maar meestal is het wel zo dat als je eenmaal in een uitrolgroep zit, je daar ook in blijft.

Nou nee, dat wisselt nogal. Ik heb een paar keer in een testgroep gezeten, maar meestal zit ik in de eerste, vaak ook ook in de tweede uitrolgroep. Ik kan er geen staat op trekken. 

MennoG78
Superuser
Forum|alt.badge.img+10
  • Superuser
  • March 18, 2026

Waar zijn de opmerkingen gebleven over deze update en de Soundbox dat er opeens meer in het menu zat met bass en trebble?

Die zijn in overleg er uit gehaald.

Deze wordt nog verder ontwikkeld. De update is uitgerold voor de beeldproblemen ed. Geluid komt nog.

Zou handig zijn als er

dan een update op de pagina kwam aangezien er meer

met deze update zijn.

Sebas14
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+8
  • March 18, 2026

Doorspoelen bij lopende opnames

Als je een opname bekijkt van een programma dat nog loopt, kun je nu altijd doorspoelen (tot aan het live moment). 

✅ Handig voor jou: je kunt altijd precies naar het moment gaan dat je wilt.

Even over deze optie:

We hebben 'De Verraders' opgenomen op RTL4. Het programma begint om 20.30u. en ik start de opname om 20.45u. Dit gaat prima tot aan de 2de reclameblok. Op het moment dat de 2de reclameblok begint ga ik doorspoelen door  'pijltje naar rechts' ingedrukt te houden.

Doordat de spoelsnelheid in korte tijd versneld van 2 naar 5 pijltjes, hou ik de thumbnail goed in de gaten totdat de reclame voorbij is. Bij 5 pijltjes schiet hij in een moment minuten door ipv seconden.

Toen ik dat zag en 'pijltje naar rechts' losliet was het volgende deel al 20 seconden begonnen en wou ik terugspoelen.

Vanaf dat moment ging alles fout. Hij sprong naar het LIVE moment en hij weigerde terug te spoelen. Je zag wel dat hij terug ging spoelen (in de thumbnail zag ik de reclame weer), maar zodra ik 'pijltje naar links' losliet ging hij toch weer naar het LIVE moment. 3x herhaalt, maar uit eindelijk de opname stopgezet. Opnieuw gestart vanaf het begin en eerder gestopt in de laatste reclameblok.

2 aandachtspunten:

• Spoelen gaat te snel met 'pijltje naar rechts' en thumbnail kan het niet bijhouden.
  • Stoppen net voor het LIVE moment en dan terugspoelen geeft problemen.