Skip to main content

KPN TV+ Box & Soundbox: Update naar launcher versie 1.221.3

Categorie:TV+ BoxKPN TV+ Soundbox
  • April 3, 2026
  • 109 reacties
  • 6285 keer bekeken
Toon eerste bericht

109 reacties

Forum|alt.badge.img+9
  • Wijsgeer
  • April 17, 2026

Je hebt gelijk, ik had niet goed gelezen. Ik zie het nu ook bij mij. 4 afleveringen van 'Het verhaal van Nederland - De Tweede Wereldoorlog', met daarboven de informatie van de komende aflevering, die dus nog opgenomen moet worden.

Nogmaals gekeken en nu zie ik wat jullie bedoelen. Dit was mij echt nog nooit opgevallen. (En dat voor iemand die alles wat ie wil kijken, opneemt...)

Het klopt inderdaad. Dit is een bug. Bovenaan staat het nummer van de laatst opgenomen aflevering. En dat nummer is correct, in dit geval bij Flikken Maastricht: aflevering 7. En daarachter staat de info die hoort bij aflevering 8, die dus nog moet worden uitgezonden.

Forum|alt.badge.img+9
  • Wijsgeer
  • April 17, 2026

@Erik van KPN 

Foto 1 is de opnamelijst van Flikken Maastricht. Laatst opgenomen aflevering is aflevering 7. Ernaast zie je de info die hoort bij aflevering 9. Die aflevering wordt uitgezonden op 24 april (foto 2).

Forum|alt.badge.img+2
  • Helper
  • April 17, 2026

1 (2😉) foto zegt meer dan 1000 woorden. Thx

Arjan van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+14

Nog even een andere vraag: Van een ruime week geleden zie ik een paar keer het bericht langskomen dat men de melding: “Momentje even geduld. We zetten nieuwe dingen voor je klaar” toch wel vaak tegenkomt. Is dat de afgelopen week minder geworden of nog steeds zo hinderlijk vaak aanwezig? 

En zo ja, bij of na welke actie komt dan die melding te voorschijn? 

PeterG
Superuser
Forum|alt.badge.img+35
  • April 17, 2026

Nou je het zegt ​@Arjan van KPN . Die melding hier de laatste dagen niet gezien. 

En wat het vorige betreft (spoiler?) zelfs met de foto's zie ik het nog niet. 

En bij een serie met opzichzelf staande afleveringen is het ook niet erg.

Ook in de gids is de inhoud een week vooruit te lezen. 

BasT
Helper
Forum|alt.badge.img+3
  • Helper
  • April 17, 2026

@Erik van KPN De tekst achter 'Seizoen 1 Alevering 4' hoort bij de toekomstige opname aflevering 5.

t bij de toekomstige opname, dus bij aflevering 5.

Ratonesque
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+10
  • Wijsgeer
  • April 17, 2026

Toevallig deze week nog een keer gezien, ​@Arjan van KPN. Treedt op meteen na het opstarten, nadat het beeld dus al volledig zichtbaar is. Gedurende een paar seconden zichtbaar, waarna de boel helemaal opnieuw opstart. Dat gaat wel sneller dan bij het aanzetten, al kan dat ook komen omdat ik de stekker er na gebruik altijd uittrek.

Ik zie het maar heel af en toe, de vorige keer is zeker drie week geleden. Als het niet vaker gebeurt is het geen probleem wat mij betreft.

joop2011
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+23
  • Wijsgeer
  • April 17, 2026

Inderdaad, niet bij te houden 😉. Maar het probleem blijft hetzelfde 🙁.

Alleen begrijp ik jouw probleem niet.

En wat is “Spoilerinformatie” (kan ik zelfs via Google niet vinden.

Ach juist, laat dan maar.

Dat vil ik nooit weten.

Informatie waar het over gaat is ruim voldoende.😉

joop2011
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+23
  • Wijsgeer
  • April 17, 2026

@joop2011 , zoeken op “Spoiler” geeft bij mij o.a. dit resultaat: https://nl.wikipedia.org/wiki/Spoiler_(onthulling)

Bij series staat in de programma-info van een aflevering geregeld een samenvatting van wat er in de vorige aflevering is gebeurd. Als er dan meerdere afleveringen gepland zijn en je ziet in eerste instantie niet de info van de eerstvolgende aflevering  maar van een aflevering erna, dan kan de verrassing voor de eerstvolgende er voor de kijker al af zijn.

Wij lezen dat ook bewust niet en gaan meteen naar de aflevering waar we zijn gebleven of naar de eerste als het nieuw is voor ons.

Globale inhoud bij de eerste aflevering vinden wij ook ruim voldoende.