Skip to main content
update

KPN TV+ Box: Update naar firmware versie 0.38.2

Categorie:TV+ Box
  • March 10, 2026
  • 29 reacties
  • 1008 keer bekeken
Toon eerste bericht

29 reacties

Forum|alt.badge.img+9
  • Slimmerik
  • March 14, 2026

Als apparaten niet direct lijken te reageren.…

Mijn moeder (87) drukte met haar Philips tv ook te lang, omdat de tv zelf ook zeker 1½ tijd nodig heeft. Haar uitgelegd (knop heeft 2 functies) en nu gaat het goed.

Voor tv kijken gebruikt ze nog de Arris VIP5202. (die vind ik dan weer traag als ik daar logeer)

Goed bezig ​@PeterG. Vaak is een korte uitleg al voldoende om de oudere medemens een zetje in de goede richting te geven.

Na deze update lijkt het bij mij zo te zijn dat de afstandsbediening wat minder smooth reageert. Net of soms de toetsen blijven plakken.

Alex van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+27
  • Moderator
  • March 14, 2026

Wat een verschil een korte en duidelijke uitleg kan maken. 😊

Na deze update lijkt het bij mij zo te zijn dat de afstandsbediening wat minder smooth reageert. Net of soms de toetsen blijven plakken.

Bedoel je hiermee dat het trager reageert als je een knop indrukt? Ik verwacht niet dat de toetsen letterlijk plakken door de update. 😅 Helpt de ontvanger even stroomloos maken wellicht? 

PeterG
Superuser
Forum|alt.badge.img+35
  • March 14, 2026

Ik ga het zien, ​@Roy74 . Ben nog niet aan de beurt geweest. 

Enne. De tv heeft zelf 1½ seconde nodig. Maar dat dat woord even was vergeten was je wel duidelijk denk ik.

Forum|alt.badge.img+9
  • Slimmerik
  • March 14, 2026

Ik ga het zien, ​@Roy74 . Ben nog niet aan de beurt geweest. 

Enne. De tv heeft zelf 1½ seconde nodig. Maar dat dat woord even was vergeten was je wel duidelijk denk ik.

Ja 😃

Vanmorgen heb ik op TV+ boven de update ook geïnstalleerd. Daar merk ik niet echt een verschil met de afstandsbediening. Meteen vergeleken met beneden en daar lijkt de afstandsbediening af en toe te hangen. En nee, die is niet vuil 😅.

Het is niet dramatisch maar ik ga er wel even op letten want een trage afstandsbediening is niet persé heel fijn.