Ik ben nooit zo'n klager of iemand te kakken zetten, maar ik heb zo verschrikkelijk er de balen van dat ik ben overgegaan van Ziggo naar KPN. Ik heb het de tijd gegeven maar ik vind alles slecht en vervelend! Hoe moeilijk moet het zijn om voor die kleine van 6 jaar oud, even een code überhaupt ergens op te zetten, nee dan verzin je kinderslot wat savonds direct alle zenders bijna om je pincode vraagt.
Vervolgens is de wifi helemaal ruk. Ik heb bij Ziggo nooit storingen gehad hier hapert hij constant.
STORINGEN STORINGEN EN NOG EENS STORINGEN!!!! HAPEREND BEELD. WIFI WEG. KPN ECHT SLECHT
Wat ook zo irritant is, is dat regelmatig het beeld niet gelijk loopt met wat er gezegd wordt.
Qua voetbal is het helemaal ruk. ( ok dit had ik vantevoren kunnen uitzoeken)
Het menu slaat ook werkelijk alles. Allemaal zo ingewikkeld en moeilijk gemaakt terwijl dat niet hoeft. KIJK NAAR ZIGGO.
OK, Mag de kleine man niet naar youtube kijken, hup code erop, NEE KAN NIET, allemaal heeeeeeel omslachtig.
Hij zit nu al bij instellingen zelf te zoeken en te kijken (gelijk heeft hij, hoe leuk is dat!) MMAAR NEE KAN WEER GEEN CODE OP!
Zo kunnen we nog wel even doorgaan. IK zou KPN tv NOOIT maar dan ook NOOIT bij iemand aanraden. Ben er klaar mee. Zo'n spijt dat ik bij Ziggo weg ben gegaan. Wat kost het om nu direct te stoppen met KPN????? Ik ga weer terug naar Ziggo
Groet Jordi