Skip to main content
Beantwoord

KPN TV: Kan op een groot aantal zenders niet terugkijken

• October 13, 2025
  • 3 reacties
  • 55 keer bekeken

Kan nog steeds niet bij een groot aantal zenders programma’s terugkijken.

Beste antwoord door Vikash van KPN

Hoi ​@HRuud en welkom op de community! Ik kan mij voorstellen dat het jammer is dat je niet bij alle zenders programma’s kunt terugkijken. Vooral als je iets hebt gemist dat je graag wilde zien. De antwoorden die hierboven gegeven zijn, kloppen. Helaas is het zo dat je niet op alle zenders programma’s kunt terugkijken. Sommige zenders bieden deze mogelijkheid niet aan. Op deze pagina vindt je onze zenderoverzicht waarop je per zender kan bekijken of je kan terugkijken

Bedankt aan iedereen die hierboven heeft gereageerd. Fijn dat we elkaar zo kunnen helpen op de community! 😊

3 reacties

PeterG
Superuser
Forum|alt.badge.img+35
  • October 13, 2025

Bij niet alle zenders wordt terugkijken aangeboden. O.a. BBC One en Two en de Duitse zenders. Ook bij de Vlaamse zenders is terugkijken niet beschikbaar.

Buiten je eigen wifi zijn er nog meer zenders niet terug te kijken.

joop2011
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+22
  • Wijsgeer
  • October 13, 2025

Je kan het opname pakket nemen en die zenders (programma's) opnemen.

Dan kan je ze wel thuis op je eigen netwerk terugkijken.

Ook dan kan je niet alle opnames (zenders) op een ander netwerk zien.

Vikash van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+23
  • Moderator
  • Antwoord
  • October 14, 2025

Hoi ​@HRuud en welkom op de community! Ik kan mij voorstellen dat het jammer is dat je niet bij alle zenders programma’s kunt terugkijken. Vooral als je iets hebt gemist dat je graag wilde zien. De antwoorden die hierboven gegeven zijn, kloppen. Helaas is het zo dat je niet op alle zenders programma’s kunt terugkijken. Sommige zenders bieden deze mogelijkheid niet aan. Op deze pagina vindt je onze zenderoverzicht waarop je per zender kan bekijken of je kan terugkijken

Bedankt aan iedereen die hierboven heeft gereageerd. Fijn dat we elkaar zo kunnen helpen op de community! 😊