Skip to main content
Vraag

KPN TV+ valt steeds offline en terugkijken werkt niet

• August 6, 2026
  • 4 reacties
  • 101 keer bekeken

Smileyboy
Topper

Elke keer gooit kpn tv + ons  offline op tv of bij streamen. Terugkijken niet mogelijk .Van zender veranderen lukt niet. En dat is als de tv aangaat, blijft lang doen over inloggen  >5min. En heb je als je geluk hebt 1 zender voor een minuut of 10 voor je weer opeens offline bent.

Alle kabels zitten goed. Stekker eruit,stekker erin maar nee hoor helpt geen klap😪

Contact gehad klantenservice, update gekregen voor zwart kastje, hielp niet. Toen reset naar fabrieksinstellingen.  Heeft ongeveer 3 uur naar behoren gewerkt. Maar nu is probleem weer  terug. Meneer van klantenservice is hartstikke druk gewest om het op te lossen en was een aardige meneer.

En ik was superblij dat hij de tijd nam, echt een topper👍

Mijn tv+ denkt daar kennelijk anders over

Mijn modem is Experia box V10 en daar brand alles,wat zou moeten branden!

Iemand? Help😬😓

4 reacties

Noordzee
Superuser
Forum|alt.badge.img+32
  • Superuser
  • August 7, 2026

Hallo ​@Smileyboy ,

Mij advies is om jouw modem een volledige reset te geven. Hier staat de instructie:

PeterG
Superuser
Forum|alt.badge.img+35
  • August 7, 2026

Check eens of de LAN kabel goed werkt. Bijvoorbeeld in je tv steken of laptop. 

Wartywolfs
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+9
  • Wijsgeer
  • August 7, 2026

Hoe is de tv+ ontvanger verbonden met het kpn modem? Rechtstreeks met een ethernetkabel? Of zit daar nog iets anders tussen? (Switch, DVS, …)

Jeroen van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+22

Hallo ​@Smileyboy, goed dat je dit hier aankaart. Het is natuurlijk knap vervelend tv kijken op deze manier. In ieder geval fijn om te lezen dat je een goed gesprek gehad hebt met de collega van de klantenservice. Het is minder fijn natuurlijk dat het probleem toch weer is teruggekomen, 

Voor problemen met de KPN tv-ontvanger is er een online hulptool: Los makkelijk je probleem met KPN TV op | KPN Deze tool helpt je stap voor stap met hopelijk het oplossen van de problemen. Verder kun je proberen om te kijken of de kabel die vanuit het modem naar de tv-ontvanger gaat, wel goed werkt zoals ​@PeterG aangeeft.