Skip to main content

Ik ben bezig met het verlengen van mijn KPN abonnement (+2j). Ik heb momenteel nog een oud TV kastje en probeer te achterhalen of het slim is om over te stappen naar TV+. Ik heb een poging gedaan om door de vele KPN TV+ discussies te gaan maar de meeste topics met grote klachten dateren alweer van +5 maanden terug waardoor ik nog niet tot een duidelijke GO/NO-GO kom. 

De feature request lijst van ( @wjb  ) schrikt aan de ene kant af, maar de issues lijken daarentegen ook meer gericht op het verhogen van de gebruiksvriendelijkheid, de vereiste basis functionaliteiten (ben o.a. lip sync / willekeurig opnieuw opstarten problemen tegen gekomen) lijken ok en de updates lijken daarbij ook nog in een redelijk tempo te komen.

Mijn vragen:

  • Wat vinden jullie de grootste voordelen van TV+ die ik mis zou lopen bij behoud van het oude kastje
  • Ik ben best bereid wat tijdelijke minor bugs (die uiteraard wel opgelost moeten worden!) te accepteren. Zouden jullie de TV+ als volwassen genoeg beschouwen zoals hij nu is?

Verder gebruik ik een eigen router maar ik gok dat het toevoegen van de IPTV-only poort aan de standaard internet switch voldoende moet zijn om met TV+ te kunnen kijken?

Bedankt!

 

 

@BarenFem

 

De Sagemcom DIW7022 (KPN tv+ box) is stabiel en werkt goed.

 

De Feature request moet je voorzichtig mee zijn, is eigenlijk een veredelde wensenlijst.

Punten die gedaan zijn of niet gedaan gaan worden staan er nog steeds tussen.

Veel punten zijn voor een hele kleine groep mensen.

 

Ik, dus persoonlijk, heb alleen de volgende wensen:

  1. Opnames ook in de beste kwaliteit kunnen kijken.
  2. Meer zenders in de beste beeldkwaliteit.

 

Maar, persoonlijk, vind ik je de Sagemcom DIW7022 (KPN tv+ box) rustig kan nemen.

Wij (dus persoonlijk) zijn dik tevreden over de DIW7022.😉

 

Je moet wel contractvrij zijn.

Als dat zo is, bel dan gratis 0800-0402 en zeg dat je je abonnement wilt omzetten naar KPN tv+.

Meestal ben je dan ook nog goedkoper uit.


Mijn mening vind je hier. (Bedenk wat je nodig hebt qua teletekst, ondertiteling, radio luisteren. En je kunt nooit meer terug.)

 

De Feature request moet je voorzichtig mee zijn, is eigenlijk een veredelde wensenlijst.

Uh, ja, de titel van dat topic zegt het al: het is een wensenlijst?
 


Mijn mening vind je hier. (Bedenk wat je nodig hebt qua teletekst, ondertiteling, radio luisteren. En je kunt nooit meer terug.)

 

De Feature request moet je voorzichtig mee zijn, is eigenlijk een veredelde wensenlijst.

Uh, ja, de titel van dat topic zegt het al: het is een wensenlijst?
 

Bedankt! Niet alleen jouw mening maar het hele topic bevat veel van de gevraagde informatie! Had ik door de wat afleidende titel gemist.


Verder gebruik ik een eigen router maar ik gok dat het toevoegen van de IPTV-only poort aan de standaard internet switch voldoende moet zijn om met TV+ te kunnen kijken?

Misschien helpt dit:

 


Ik vind alleen de ondertiteling echt ruk, voor de rest tevreden.


Hoi @BarenFem, er zijn verschillende ervaringen zoals je leest. Uiteindelijk is het het belangrijkste wat jij het belangrijkste vindt. Bij jouw abonnement moet jij het gebruiken, niet iemand anders. Jij moet tevreden zijn dus.

TV+ is een volwassen product, maar de ontwikkeling ervan staat nooit stil. Het zal zich blijven ontwikkelen en er blijven veranderingen/verbeteringen komen in updates.


Ikzelf heb kpn + bijna 3 weken en ik ben er blij mee ik ziet de box diw 7022 als volwassen misschien nog paar updates .maar verder prima moet wel even wennen met bediening. 😀👍


Hallo @BarenFem ,

Uiteindelijk bepaal je natuurlijk zelf of je overstapt op KPN TV+. Een voordeel is wel dat jouw abonnement goedkoper gaat worden. En dat voordeel kan best oplopen afhankelijk van wat je nu allemaal bij KPN hebt lopen. 
 

Let er wel op dat je gaat verlengen op de juiste manier. 
 

Je moet dan bewust overstappen op KPN TV+. Dat kan als je contractvrij bent door te bellen met 0800-0402.

Het kan ook via internet:

https://www.kpn.com/shop/verlengen/internet

Je gaat dan wel over op een nieuw contract met KPN TV+. 

De huidige prijzen en mogelijkheden vind je in dit overzicht: 

 

 


Reageer