Skip to main content
Beantwoord

Maandelijks kastje van Box 12 naar TV resetten

• February 20, 2026
  • 35 reacties
  • 289 keer bekeken

Toon eerste bericht

35 reacties

• Auteur
  • Topper
  • March 15, 2026

Goedemorgen allen , vanmorgen tv gekeken uitgezet en 5 minuten later weer aangezet geen geluid en geen beeld meer.

TV kastje gaat uit terwijl ik hem niet uitzet en moet hem 3 keer opnieuw aanzetten daarna geen beeld of geluid.

Ik zie aan de tijdsbalk dat het beeld ook stil staat kortom ik ben er helemaal klaar mee.

Gistermorgen gereset.

Hoe nu verder bij Bol kijken voor een ander kastje ??

Ik had hiervoor TV via de antenne nooit geen probleem dit probleem gebeurt regelmatig nu soms twee keer per maand wat mijn kijkplezier niet verbetert.

Vraag Sanne wat is er uit gekomen en hoe nu , op korte termijn verder.

PeterG
Superuser
Forum|alt.badge.img+35
  • March 15, 2026

Ik denk dat de ontvanger maar eens vervangen moet worden. Hier kan ​@Sanne van KPN bij helpen. 

Heb je een smart-tv met Android-TV of Google-TV? Of een Samsung, LG of Loewe?

Dan kun je de TV app downloaden. Kun je in ieder geval kijken. 

• Auteur
  • Topper
  • March 15, 2026

PeterG in ieder geval bedankt voor alle hulp

• Auteur
  • Topper
  • March 16, 2026

Goedemiddag Sanne ik heb twee vraagjes ,

ik moest mijn gegevens doorgeven zodat jullie er naar zouden kijken en wat is daar uitgekomen en kun je ons helpen het tv kastje om  te ruilen?

Met vriendelijke groet,

Rick

• Auteur
  • Topper
  • March 18, 2026

Goedemorgen allen,

ik voel mij in de steek gelaten door KPN.

Ik heb een vraag gesteld aan een moderator en helaas nog steeds geen antwoord.

Sanne van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+20

Fijn om te weten en dank voor het toelichten ​@Rick131052! Dan houdt het voor ons inderdaad op hier en zal de TV+ Box omgeruild moeten worden. Zelf kan ik dit niet direct regelen, maar ik heb onze logistieke partij aangestuurd met de vraag om je TV+ Box om te ruilen. Laat je weten of je wat gehoord hebt? Ze verwerken het binnen 3 werkdagen dus ik hoop dat het voor het weekend lukt en anders hoor je uiterlijk maandag van ze. 🙂

• Auteur
  • Topper
  • March 18, 2026

Sanne bedankt voor de geboden hulp.

We wachten het af en ik laat wat van mij horen

• Auteur
  • Topper
  • March 19, 2026

Goedemiddag allen,

kregen net bericht dat we het kastje konden omruilen.

Morgen zou hij klaarliggen bij de supermarkt.

Daar kregen we nog bericht van.

Ik neem aan dat we het kastje en de stekker mee moeten nemen maar moeten we ook de kabels UTP en HDMI meenemen ?

Wartywolfs
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+9
  • Wijsgeer
  • March 19, 2026

Inderdaad, alleen ontvanger en stroomkabel.
Zie https://www.kpn.com/service/administratie/terugsturen onder Veelgestelde vragen: Wat moet ik terugsturen als ik een nieuwe tv-ontvanger krijg?

• Auteur
  • Topper
  • March 19, 2026

Bedankt