Sinds ik kpn+ heb bijna dagelijks last van een storing. Of de afstandsbediening heeft geen verbinding of zwart beeld bij het kiezen van een zender of de boel loopt vast. De stekker eruit en er weer in lost het gelukkig op maar dat lijkt me nou niet de bedoeling. Hoor graag een oplossing van kpn.
Nee dat is zeker niet de bedoeling ​
Hallo Joep,
De ontvanger is bekabeld aangesloten.Â
Â
Hoi ​
- Start de TV+ Box opnieuw op via het menu in plaats van de stekker eruit te halen. Dit kan het cachegeheugen legen en vaak problemen oplossen.
- Zorg ervoor dat de batterijen goed geplaatst zijn en de verbinding stabiel is. Soms kan het helpen om de afstandsbediening opnieuw te koppelen aan de TV+ Box.
- Controleer of je TV+ Box de laatste software-update heeft geïnstalleerd. Updates kunnen vaak bugs en storingen verhelpen. De updates haal je op via: Instellingen > Apparaat > Apparaatvoorkeuren > Over > Aanvullende systeemupdates.
Als dit niet helpt, zou je dan een keer willen proberen de TV+ Box te resetten via het menu? Dit kan soms de problemen oplossen. Als je dit hebt geprobeerd en het probleem blijft, kan je een terugbelafspraak inplannen met onze klantenservice. Dan bellen mijn collega's jou terug wanneer het jou uitkomt om samen opzoek te gaan naar een oplossing.Â
Â
Bedankt en ik zal het proberen.Â
Bedankt en ik zal het proberen.Â
Graag gedaan! Laat je hier nog even weten hoe dit afloopt? Ik ben erg benieuwd wat uiteindelijk de oplossing is geweest.Â
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.