Skip to main content
Hoi .. ik kan dus sinds kort geen enkel programma meer terug kijken .. of kijken vanaf begin .. krijg dan de melding: fout met opnemen ... iemand ervaring mee en hoe kan ik dit oplossen ??? Thnxx



Admin: Titel aangevuld i.v.m. vindbaarheid
Hoi @Rickerttt, welkom op ons forum! Niet fijn dat het terugkijken van programma's niet lukt, ik lees dat je een rare foutmelding te zien krijgt. Dat is niet de bedoeling, ik help je graag op weg om dit op te lossen.



Het klinkt alsof de tv-ontvanger wat 'in de war' is. Heb je al geprobeerd om deze te resetten? Deze reset is heel vaak de oplossing voor dit soort gekke foutmeldingen. Laat je weten of het heeft geholpen? Mocht dat onverhoopt niet zo zijn, vul je dan voor mij je postcode, huisnummer en eventueel klantnummer in je profiel in? Dan kan ik je gegevens erbij pakken en help ik je verder.
Je hebt niet meer gereageerd, Rickert. Ik ga ervan uit dat het probleem dan opgelost is met een reset van de ontvanger. Zo niet, vul alsnog je gegevens in op je profiel, en laat weten als je dit gedaan hebt.