Skip to main content
Vraag

Melding KPN TV Online: Helaas kunnen we de pagina die je zoekt niet vinden

• 24 december 2024
  • 35 reacties
  • 262 keer bekeken

Toon eerste bericht

35 reacties

• Auteur
  • Helper
  • 28 reacties
  • 11 maart 2025

Fedora reageert hetzelfde. Ad-block houd een goede werking van kpn-tv absoluut tegen in de browser.

Het hic-ups (met zekere onregelmaat 1¾ seconde terugspringen mat het afspelen van de opname) is nog wel actief en (toevallig) gisteren meer dan ooit.
Ik kan dat niet testen op het werk. Wordt daar gewoon betaald om te werken i.p.v. tv te kijken.

• Auteur
  • Helper
  • 28 reacties
  • 18 maart 2025
Martin-66 schreef:

Windows bak werkt goed. Maar lijkt erop dat de Ad-block de boosdoener is.

Zal kijken of Fedora het zelfde reageert.

Nou…. Fedora deed het op het eerst ook prima. Maar dat ging niet helemaal goed in latere instantie.

Het komt minder vaak voor maar weg is het niet.
Werk nu (Windows-bak) thuis en zal is een lange opname afspelen.

• Auteur
  • Helper
  • 28 reacties
  • 18 maart 2025

De Windows-bak heeft het ook nog gewoon. Terug naar de tekentafel  😂

Geen ad-block, standaard Windhoos-licentie, laatste versie Firefox, opname lang laten draaien en dan gaat het mis.

Arjan van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+9

Zonder dat je iets bijzonders doet ​@Martin-66? De reproductiestappen zijn enkel opname kiezen, door laten lopen en dan verschijnt de foutmelding? Of zijn er nog stappen tussendoor die je neemt die belangrijk zijn voor het onderzoek en reproduceren?

Het ​@TV Apps Team is hier vast benieuwd naar. 

• Auteur
  • Helper
  • 28 reacties
  • 22 maart 2025
Martin-66 schreef:

Als de pagina wat langer in gebruik is lijkt de stream de focus van de pagina te verliezen. Herladen helpt niet omdat je dan bovengenoemde fout krijgt. Ook als je de uitzending pauzeert schakelt ie terug naar Home scherm. Ook onthoud ie niet waar je gebleven bent. Pijltjes terug (Alt+<-) werken dan alleen nog maar als: Je de betreffende uitzending eerst pauzeert.
Blijkbaar triggert dit een actie waardoor de server weet: ‘Hè, hier moet ik even opletten.’ Daarna kun je vrijwel alles doen en werkt ie okay.

Dus, ja. Lang laten lopen triggert een 'soort van' focusverlies. Dat is iets minder zonder ad-block maar zeker niet weg.

TV Apps Team
KPN medewerker
Forum|alt.badge.img+7
  • KPN TV apps
  • 335 reacties
  • 24 maart 2025

Die op de Windows bak was dus niet getriggered door een pauze van de player, maar kwestie van een opname afspelen die lang is (b.v. 3 uur of langer) en dan na verloop van tijd tijdens afspelen kreeg je die melding spontaan, terwijl je actief aan het kijken was? Zo ja, enig idee wanneer, was dat in het eerste, tweede, derde of zoveelste uur?

Ook wij hebben het precies 1 keer gehad op Windows 11 (zonder adblock) en daarna nooit meer tot heden.

We hebben op 17 maart een aanpassing gedaan waardoor datgene wat het sinds augustus 2024 zou hebben kunnen triggeren, dat ook niet meer kon (die code teruggedraaid). Er ligt dus inderdaad iets anders aan ten grondslag in dat geval.. omdat op 18 maart je het issue weer had.

Reproductiestappen zijn wel echt key nu voor ons, elk detail is welkom. Probeer daarbij zo concreet mogelijk te zijn; ‘lang’ is voor de één 20 minuten en voor de ander vier uur terwijl dat een wereld van verschil is; melden dat het ‘na ongeveer 60 minuten onafgebroken playback’ gebeurde is b.v. al een stuk concreter.

Als je je forumprofiel invult met de nodige gegevens kunnen we eventueel ook nog in de logging van jouw sessies pogen te vinden wat anders/afwijkend is, mits we dan een voorbeeldmoment (datum + tijdstip op de minuut) gemeld krijgen dat je de melding kreeg.

• Auteur
  • Helper
  • 28 reacties
  • 24 maart 2025

We hebben bijna nooit opnames langer dan 3 uur (ab-so-luut geen Titanic-fan).

Maar in de wereld programmeurs is een omschrijving vaak niet voldoende idd. Details (op het autistische af => waarmee ik alleen aangeef hoe fijn het soms is om iemand te treffen die precies alles oppakt zoals het gezegd wordt) zijn zéér welkom, en begrijpelijk.
Van mij mag je alle details qua KPN-tv gebruiken om dit issue te elimineren. Zal zo even op ID kijken wat ik er in moet vullen.

• Auteur
  • Helper
  • 28 reacties
  • 24 maart 2025

Volgens mij is alles nu ingevuld zodat je optimaal mijn gegevens kunt gebruiken (voor deze actie).

Zo niet, graag even aangeven 🙂

• Auteur
  • Helper
  • 28 reacties
  • 24 maart 2025

@ TV Apps Team  Het testen en bijhouden kan voorlopig alleen via de Fedora/Linux machine met Firefox erop. Gezien de resultaten op de Windows (voorlopig) dezelfde zijn.

Arjan van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+9
Martin-66 schreef:

Volgens mij is alles nu ingevuld zodat je optimaal mijn gegevens kunt gebruiken (voor deze actie).

Zo niet, graag even aangeven 🙂

Dank je voor het invullen van je profiel. Is prima zo! We gaan ermee aan de slag. 

Reageer