Skip to main content
Beantwoord

Met Nord VPN lukt het niet om online te kijken via tv.kpn.com

• February 15, 2026
  • 4 reacties
  • 40 keer bekeken

Al dagen bezig. Ineens kan ik niet meer kijken via de pc op tv.kpn.com Krijg de foutcode 1001 of een melding “Er is een onverwachte fout opgetreden. Probeer het later nog eens. (UNDEFINED IS NOT ITERABLE (CANNOT READ PROPERTY SYMBOL(SYMBOL.ITERATOR)))”

Ik heb NordVPN maar TV.KPN.COM met al het onderliggende uitgesloten en valt niet onder VPN
Het start wel op de app en website… en ook inloggen werkte. Maar naar een zender gaat het fout. En nu na 40 keer proberen alleen nu nog sorry er ging iets fout en niets meer van het menu. Gaat dus steeds slechter worden
Soms weer wel deze Er is een onverwachte fout opgetreden. Probeer het later nog eens. (UNDEFINED IS NOT ITERABLE (CANNOT READ PROPERTY SYMBOL(SYMBOL.ITERATOR)))
Hoe lossen we dit op?

Beste antwoord door Jasper van KPN

Hoi ​@ADut, welkom op de community. Net als Ariën ben ik ook benieuwd hoe het gaat als je de VPN uitzet. Ik had zelf ook foutmeldingen toen ik tv.kpn.com wilde gebruiken met een VPN, sinds het uitzetten van de VPN zie ik de Olympische Spelen goed via die weg.

4 reacties

AriënC
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+11
  • Wijsgeer
  • February 15, 2026

Zet je VPN eens uit, en probeer het opnieuw?

Forum|alt.badge.img+9
  • Wijsgeer
  • February 15, 2026

maar TV.KPN.COM met al het onderliggende uitgesloten

Wat bedoel je met “onderliggende”? Er worden bijvoorbeeld ook subdomeinen van aws.kpn.com en video.kpnstreaming.nl gebruikt.

AriënC
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+11
  • Wijsgeer
  • February 15, 2026

Daarom is mijn advies ook om de hele VPN eens uit te zetten. 

Jasper van KPN
Moderator
  • Moderator
  • Antwoord
  • February 17, 2026

Hoi ​@ADut, welkom op de community. Net als Ariën ben ik ook benieuwd hoe het gaat als je de VPN uitzet. Ik had zelf ook foutmeldingen toen ik tv.kpn.com wilde gebruiken met een VPN, sinds het uitzetten van de VPN zie ik de Olympische Spelen goed via die weg.