Skip to main content

Moet tv-ontvangers steeds opnieuw opstarten omdat ze traag worden

• August 12, 2026
  • 30 reacties
  • 256 keer bekeken

Toon eerste bericht

30 reacties

Forum|alt.badge.img+9
  • Wijsgeer
  • August 12, 2026

​​​​​​Dan heeft jouw Experiabox V10 een update gehad.

Ik zie nu in mijn mail dat ik van deze product-update geen notificatiemail heb gekregen. Bijzonder, want ik ben daar wel op geabonneerd.

joop2011
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+23
  • Wijsgeer
  • August 13, 2026

@Katana321 

Dat werkt al heel lang niet meer.

Het is wel heel erg jammer dat we geen mail meer krijgen van de updates.

Dit is bekend bij KPN.

joop2011
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+23
  • Wijsgeer
  • August 13, 2026

​​​​​​Dan heeft jouw Experiabox V10 een update gehad.

Ik zie nu in mijn mail dat ik van deze product-update geen notificatiemail heb gekregen. Bijzonder, want ik ben daar wel op geabonneerd.

Dat werkt al heel erg lang niet meer.

Het is inderdaad heel erg jammer dat we geen mail meer krijgen van product updates.

KPN weet hiervanaf.

Erwin van KPN
Moderator

Hoi ​@Peterpiwi Ik snap dat je graag wilt weten waar de oorzaak van de vertraging ligt, zeker omdat je aangeeft dat dit na de updates is begonnen. Je hebt inmiddels ook al behoorlijk wat stappen doorlopen.

Als ik naar je situatie kijk, lijkt alles correct aangesloten. Je beide TV+ Boxen zijn rechtstreeks bekabeld aangesloten en de snelheden die je noemt, zoals 10 tot 20 seconden voordat je beeld krijgt bij een opname, zijn niet normaal.

We zien op dit moment geen algemeen probleem dat door de recente updates wordt veroorzaakt. Dat betekent niet dat we jouw ervaring niet serieus nemen, maar wel dat we dit verder individueel moeten onderzoeken om de daadwerkelijke oorzaak te vinden. Omdat je de gebruikelijke stappen al hebt uitgevoerd, lijkt het me daarom het beste om hiervoor een terugbelafspraak met KPN te maken. Dan kan iemand je aansluiting en apparatuur gericht doormeten en verder onderzoeken waar de vertraging vandaan komt.

Hopelijk krijgen we zo eindelijk boven tafel wat er bij jou precies aan de hand is.

Peterpiwi
Slimmerik
Forum|alt.badge.img+4
  • Auteur
  • Slimmerik
  • August 17, 2026

Hoi ​@Peterpiwi Ik snap dat je graag wilt weten waar de oorzaak van de vertraging ligt, zeker omdat je aangeeft dat dit na de updates is begonnen. Je hebt inmiddels ook al behoorlijk wat stappen doorlopen.

Als ik naar je situatie kijk, lijkt alles correct aangesloten. Je beide TV+ Boxen zijn rechtstreeks bekabeld aangesloten en de snelheden die je noemt, zoals 10 tot 20 seconden voordat je beeld krijgt bij een opname, zijn niet normaal.

We zien op dit moment geen algemeen probleem dat door de recente updates wordt veroorzaakt. Dat betekent niet dat we jouw ervaring niet serieus nemen, maar wel dat we dit verder individueel moeten onderzoeken om de daadwerkelijke oorzaak te vinden. Omdat je de gebruikelijke stappen al hebt uitgevoerd, lijkt het me daarom het beste om hiervoor een terugbelafspraak met KPN te maken. Dan kan iemand je aansluiting en apparatuur gericht doormeten en verder onderzoeken waar de vertraging vandaan komt.

Hopelijk krijgen we zo eindelijk boven tafel wat er bij jou precies aan de hand is.

naar veel geklaagd te hebben bij kpn zowel hier  werk het opeens wel redelijk normaal weer heel raar ! Dus de fout zat zeker wel bij kpn alleen jammer dat ze er nooit eerlijk voor uit komen !

Wat als jullie moeten  geloven ligt vaak 99 x van de 100 altijd bij de klant 

ik heb zelf niks meer er aan gedaan wat ik wist zeker dat de fout niet bij mijn zat !