Skip to main content
Beantwoord

monteur afzeggen

• August 28, 2019
  • 1 reactie
  • 156 keer bekeken

Door een storing van KPN op 27-08-2019, heb ik om monteur gevraagd.

Jjullie storing is voorbij, monteur niet meer nodig

Hij zou komen tussen 10-12u

Klantnr is ****

Met vriendelijke groet,

E. Loohuizen

Admin: klantnummer verborgen i.v.m. privacy

Beste antwoord door Erik van KPN

Hoi Omt, welkom op het forum! Ik zie hier dat de monteur inmiddels langs is geweest maar je niet thuis heeft getroffen. Normaliter wordt je dan nog gebeld voor een nieuwe afspraak. Ik heb nu een notitie gemaakt dat je de monteur niet meer nodig hebt. Dus ik verwacht dat je dan ook niet meer gebeld wordt.

Mocht zoiets weer voorkomen dan kun je het beste even telefonisch contact opnemen om de monteur te annuleren via 0800-0402. Dat gaat net even sneller 🙂
Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

1 reactie

Erik van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+33
  • Moderator
  • Antwoord
  • August 28, 2019
Hoi Omt, welkom op het forum! Ik zie hier dat de monteur inmiddels langs is geweest maar je niet thuis heeft getroffen. Normaliter wordt je dan nog gebeld voor een nieuwe afspraak. Ik heb nu een notitie gemaakt dat je de monteur niet meer nodig hebt. Dus ik verwacht dat je dan ook niet meer gebeld wordt.

Mocht zoiets weer voorkomen dan kun je het beste even telefonisch contact opnemen om de monteur te annuleren via 0800-0402. Dat gaat net even sneller 🙂