Skip to main content
Na resetten van de DVS -sen branden can 1 van de 3 de lichtjes nog steeds niet. Wat te doen?



Admin: eigen topic voor je bericht aangemaakt

Hallo @Antoine92, welkom op het forum. Welk lampje brandt er precies nog niet? De DVS heeft 3 lampjes, power, het huisje en ethernet. Power betekent dat de DVS stroom krijgt, dus vermoedelijk brandt die sowieso. Het huisje geeft aan dat de DVS onderling verbinding met elkaar hebben, ethernet geeft aan dat het apparaat wat aan de DVS is aangesloten actief is. Vermoedelijk is het een van deze 2 lampjes die niet brandt?
Geen enkel lampje brandt
Ah, dus je bedoelt dat er meerdere DVS'en zijn, waarvan er eentje helemaal geen lampjes geeft? Is dat het geval als je deze in verschillende stopcontacten probeert of alleen in een specifiek stopcontact? En welk modem DVS heb je precies?
Dvs type 650. Ik heb er 3. Heb in vers gillende stopcontacten geprobeerd. Lampjes branden alle 3 niet.
gillende stopcontacten

🤔



Maar euhm... Als het power lampje niet gaat branden, dan zijn ze waarschijnlijk gewoon kapot. Mooi moment om een kabel aan te schaffen.
Als alle lampjes alsnog uitblijven in gillende stopcontacten is die DVS vermoedelijk kapot inderdaad. Hoe lang heb je deze al? Zou je jouw postcode en huisnummer in je profielpagina kunnen invullen? Dan kan ik voor je kijken of ze voor jou nog binnen de garantie vallen.
Ik zie dat je je gegevens hebt ingevuld, waarvoor dank. Ik zie dat je inmiddels ook contact hebt opgenomen met de klantenservice en dat daarbij een nieuwe DVS is toegestuurd. Als we via deze weg nog iets voor je kunnen doen weet je ons te vinden.