Skip to main content
Vraag

Na update Smart TV app alleen zwart beeld

• 9 januari 2025
  • 102 reacties
  • 1617 keer bekeken

Toon eerste bericht

102 reacties

• Nieuwkomer
  • 3 reacties
  • 13 januari 2025

Hier ook hetzelde probleem. Geen beeld, wel geluid.

Sony Bravia 4K UR3

• Topper
  • 18 reacties
  • 13 januari 2025
Flipsels schreef:

Hier ook hetzelde probleem. Geen beeld, wel geluid.

Sony Bravia 4K UR3

Ook deze tv heeft een MediaTek chipset (MT5893) 😐

• Deelnemer
  • 5 reacties
  • 13 januari 2025

Goedemorgen ik heb de TCL 65P655

• Nieuwkomer
  • 2 reacties
  • 13 januari 2025

Hier ook hetzelfde probleem, beeld blijft zwart na selecteren van programma. Laad icoontje blijft hangen. Ook geen geluid.

TV: Philips 39PHS6707/12

Jasper van KPN
Moderator
  • Moderator
  • 16132 reacties
  • 13 januari 2025
Bob.K schreef:

Ook deze tv heeft een MediaTek chipset (MT5893) 😐

Dat is een overeenkomst tussen (vrijwel) alle modellen dan inderdaad. Ik weet niet of dat meespeelt, maar ik heb het letterlijk doorgegeven zodat ze dat mee kunnen nemen hierbij!

wjb
Superuser
  • 74494 reacties
  • 13 januari 2025

Ook mijn Sony KD-43XD8305 heeft een chipset van Mediatek (MT5891) maar de TV+ app werkt daar wel op.

• Topper
  • 18 reacties
  • 13 januari 2025
wjb schreef:

Ook mijn Sony KD-43XD8305 heeft een chipset van Mediatek (MT5891) maar de TV+ app werkt daar wel op.

Bedankt voor deze aanvulling. Dan zit het probleem misschien toch ergens anders… ​@Jasper van KPN 

• Topper
  • 17 reacties
  • 13 januari 2025

Hier ook het gelijke probleem, Sony Bravia KDL-50W807C. De nieuwe versie van de KPN werkt prima, tot ik een zender wil belijken. hij begint te laden en houdt een zwart beeld. Vervolgens met back kan ik de app weer prima bedienen, dus de TV staat niet vast.

Graag jullie reactie en hulp.

wjb
Superuser
  • 74494 reacties
  • 13 januari 2025
Mark105 schreef:

Hier ook het gelijke probleem, Sony Bravia KDL-50W807C. 

Welke versie van Android TV draait op die Sony?

• Topper
  • 17 reacties
  • 13 januari 2025

Kan het slecht vinden, maar er staat version 7 bij de specs. Als ik de TV start komt het Android logo op. 

wjb
Superuser
  • 74494 reacties
  • 13 januari 2025
Mark105 schreef:

Kan het slecht vinden, maar er staat version 7 bij de specs. Als ik de TV start komt het Android logo op. 

Ik denk dat dat nog altijd Android versie 7 is. Ik heb al wat meer meldingen gezien met de smart-TV+ app op Android 7 maar KPN heeft aangegeven dat Android 7 ondersteund wordt en dus zou het gewoon moeten werken.

• Nieuwkomer
  • 2 reacties
  • 13 januari 2025

TCL 43P635 (2022)

• Nieuwkomer
  • 2 reacties
  • 13 januari 2025

Hier exact hetzelfde probleem.

Sony Bravia 4k, Android 7

• Nieuwkomer
  • 2 reacties
  • 13 januari 2025

Hier bij mij hetzelfde probleem, geen beeld en geluid in de nieuwe TV+ app bij een Philips tv 32PFS6401 en Android 7.1.2

• Nieuwkomer
  • 1 reactie
  • 14 januari 2025

Ik heb sinds eergisteren ook geen beeld op mijn Android player als ik terug kijk geen probleem maar live tv werkt niet

• Topper
  • 17 reacties
  • 14 januari 2025
wjb schreef:
Mark105 schreef:

Ik denk dat dat nog altijd Android versie 7 is. Ik heb al wat meer meldingen gezien met de smart-TV+ app op Android 7 maar KPN heeft aangegeven dat Android 7 ondersteund wordt en dus zou het gewoon moeten werken.

Wat kunnen we er aan doen? Het lijkt een rechten kwestie. Ik heb de app al alle toegang gegeven, maar werkt niet. Tevens nu bedraad, nog geen succes. 🤷🏼

wjb
Superuser
  • 74494 reacties
  • 14 januari 2025
Mark105 schreef:
wjb schreef:
Mark105 schreef:

Wat kunnen we er aan doen? Het lijkt een rechten kwestie. Ik heb de app al alle toegang gegeven, maar werkt niet. Tevens nu bedraad, nog geen succes. 🤷🏼

Wachten op een reactie van KPN.

• Nieuwkomer
  • 2 reacties
  • 14 januari 2025

Aanvullend: bij mij werkt het weergeven van alle films uit het Pluspakket ook niet goed in de app, niet alle films van A-Z worden weergegeven (lijkt bij scrollen te blijven hangen). En ook het afspelen van een film uit het Pluspakket lukt niet (geen beeld en geluid).

• Deelnemer
  • 5 reacties
  • 14 januari 2025

Ik zit al een paar dagen zonder tv. Ik denk dat het word overstappen 

Jasper van KPN
Moderator
  • Moderator
  • 16132 reacties
  • 14 januari 2025
Mark105 schreef:

De ontwikkelaars hebben het in onderzoek, ze werken er hard aan. Ik verwacht dat dit via een update voor de app zal komen, daar kan je zelf niets aan doen op dit punt helaas.

• Nieuwkomer
  • 1 reactie
  • 14 januari 2025

Hier hetzelfde probleem!

sony brava 4K met Android 7

kunnen we niet terug naar de vorige versie van de app???

@kpn, we mogen toch wel een tijdelijke oplossing verwachten, lijkt me!!??!!

Jasper van KPN
Moderator
  • Moderator
  • 16132 reacties
  • 15 januari 2025

Dank voor de toevoeging ​@Christo1970! De ontwikkelaars zijn er zoals gezegd mee bezig, ik hoop dat daar snel nieuws over zal zijn.

• Topper
  • 17 reacties
  • 16 januari 2025
Jasper van KPN schreef:

Dank voor de toevoeging ​@Christo1970! De ontwikkelaars zijn er zoals gezegd mee bezig, ik hoop dat daar snel nieuws over zal zijn.

@Jasper van KPN 

Zijn er al ontwikkelingen mbt het weer werken van de kpn iTV app op de tv’s?  

wjb
Superuser
  • 74494 reacties
  • 16 januari 2025
Mark105 schreef:
Jasper van KPN schreef:

@Jasper van KPN 

Zijn er al ontwikkelingen mbt het weer werken van de kpn iTV app op de tv’s?  

Ik heb goede hoop dat het issue met het zwarte beeld op Sony en Philips televisies met de volgende update verholpen zal worden en dat die update niet lang op zich zal laten wachten.

Jasper van KPN
Moderator
  • Moderator
  • 16132 reacties
  • 16 januari 2025
Mark105 schreef:

​Zijn er al ontwikkelingen mbt het weer werken van de kpn iTV app op de tv’s?  

Ze zijn er nog mee bezig Mark, ik ken niet alle details maar er worden dingen getest hiervoor.

Reageer