Skip to main content

in het scherm voor het annuleren van geplande opnames kan ik navigeren, na een actie of 4 blijft de app hangen en komt er een herstart van de app.
Dit heb ik iedere keer dat ik dit probeerde. 

Het selecteren van meerdere geplande opnames om te annuleren zo niet mogelijk,

Bij het annuleren van één geplande opname komt ook een  herstart.

@DeGIed Welkom op het forum. 

Wat lastig dat je app steeds vastloopt als je opnames wil annuleren. 

Je geeft aan dat de app herstart. Gebruik je de app op de tv? 

Of gaat het om de app op je telefoon/tablet? 


Dit is in op de kpn tv+ box.

Na even blijven hangen door naar zwart scherm met kpn logo.


Ik heb hetzelfde probleem, dan loopt alles vast, het scherm van geplande opnames wordt dan donkerder en gebeurt er niks. Pas als je wat met de afstandsbediening wilt proberen start ie opnieuw op.


@DeGIed @MiVoNL Erg irritant dat jullie tv ontvanger steeds blijft herstarten/vastlopen. 

Dit gebeurt dus specifiek bij het scrollen en bij het annuleren van geplande opnames. 

Deze specifieke situatie is niet bekend als algemeen probleem, dus fijn dat dit is gemeld. 

Ik heb jullie situatie doorgegeven aan de ontwikkelaars, zij gaan hier mee aan de slag. 

 


Bij mij is er toch een klein verschil. Bij het navigeren loopt ie niet vast. Alleen als ik opnames annuleer waar geen nieuwe afleveringen meer voor zijn, dan loopt het steeds vast. Waar nog wel nieuwe afleveringen van komen loopt het niet vast.


Herkenbaar: langer scrollen door opnames of geplande opnames leidt bij beide tv-ontvangers tot vastlopen en herstarten. Vrijwel iedere keer dat ik iets verder doorscrol (veel opgenomen series zeker na weken afwezigheid door vakantie) valt ontvanger uit en herstart. Niet zozeer bij annuleren opnames zoals bij bovenstaande verhalen.


Voor de duidelijkheid: ook wij hebben kpn-tv +.


Paar keer bij oudere opnames ook gehad dat het geluid staccato werd, daarna alles even stil stond, en vervolgens doorging tot zich dit herhaalde ongeveer elke 5 minuten. Erg vervelend kijken zo.