Skip to main content
netflix: deze titel kan momenteel niet worden afgespeeld. Dut in combinatie met 4K kastje van KPN. Series spelen wel gewoon al op ander 4K kastje, de PlayStation en div mobile telefoons.



Heb kastje paar keer uitgezet en er is nieuwe software geladen, maar dat heeft niks uitgemaakt.



Waar gaat het mis?



groet



Wilco
Hi WIlco, welkom hier.



Dat hoort natuurlijk gewoon te werken. Hoe is die ontvanger aangesloten? Rechtstreeks met een kabel? Of met draadloze adapters? Heb je de ontvanger ook gereset (Stap 2)?



Zou je ook je profiel willen aanvullen met alle relevante gegevens en mij een seintje willen geven als je dit hebt gedaan?
Het kastje is met de bijgeleverde kabel rechtstreeks op de experia box aangesloten.



Software reeds twee keer opnieuw geladen. Heeft het niet opgelost. Kastje van tweede toestel omgeruild. Blijft hetzelfde. Kastje weigert Netflix en nu ook het kpnplus kanaal.
Hoi @Wilco2807 . Wat een vreemde storing. Je hebt dus het andere kastje op die plek geprobeerd en toen had die plotseling ook deze storing? Begrijp ik dat goed?
Nee dat begrijp je niet goed. Als ik het kastje van boven beneden plaats dan werkt het beneden naar behoren, maar boven niet meer. Probleem verhuis mee met het kastje
Ah. Dan is het mij nu duidelijk!

Je schrijft dat er nieuwe software is geladen. Had je dat zelf gedaan via instellingen -> 2 x gele knop of wat dit een automatische update?

Zo niet, zou je dat nogmaals willen forceren? Mocht dit niet werken zit ik te denken aan een vervangende tuner.