Skip to main content
Vraag

Netflix loopt regelmatig vast met alleen geluid

• March 6, 2026
  • 3 reacties
  • 35 keer bekeken

Regelmatig is het zo dat Netflix vastloopt en alleen geluid geeft en geen beeld bij het starten van een film/serie

Als het kpn kastje opnieuw wordt opgestart (stroom er even af) werkt het wel weer.

Dit gebeurt vrijwel elke dagĀ 

3 reacties

Alexandra van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+21

Hoi ​@thindeĀ en van harte welkom hier in onze Community!Ā Ik lees dat je bij Netflix kijken dagelijks geen beeld hebtĀ en je kijkt dus vanaf je tv-ontvanger, dat is niet fijn kijken natuurlijk.Ā Opnieuw opstarten helpt dus, maar dat is elke keer nodig lees ik.

Welke tv-ontvanger heb je? Hoe is de tv-ontvanger aangesloten op je modem? En hoe gaat het met live tv kijken en andere apps (als je die gebruikt) - gebeurt daar hetzelfde of werkt dat wel goed?Ā 

Alexandra van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+21

Ben je nog verder gekomen ​@thinde? Zo niet, beantwoord je dan mijn vragen hierboven? Dan denk ik hier graag met je mee.

Mocht je dat prettiger vinden,Ā je kunt ook een belafspraak maken voor hulp hierbij. Een van mijn collega's van onze klantenservice belt je dan terug wanneer het je uit komt en helpt je verder!

joop2011
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+23
  • Wijsgeer
  • March 11, 2026

Zie ook deze topic.

Ander soort klacht, maar heeft wel met dit te maken.

Er is een oplossing, KPN moet de DIW7022 urgent upgraden naar Android TV versie 14

Dit is bekend bij KPN en KPN is hier zover ik weet ook mee bezig.

Ā 

Tot die tijd, helaas, de Sagemcom DIW7022 (KPN tv+ box) opnieuw opstarten.