Skip to main content
Ik kan overal netflix kijken behalve op de slaap kamer daar gaat ie om de zoveel minuten herladen hoe kan dit



*Admin: topic naar juiste categorie verplaatst
Ik denk dat ie vindt dat u moet slapen in de slaapkamer 🤔



Op wat voor een apparaat probeert u te Netflixen? Mobiel? Tabled? Laptop? App op de tv? HD-ontvanger?
Haha tv
Hoi Mona. Welkom op het Forum! Wat vervelend dat je niet meer vanuit bed kan Netflixen. Heb je een Smart TV op jouw slaapkamer staan of probeer je Netflix te bekijken via de tv-ontvanger van KPN? De tv-ontvanger is aangesloten op de Experiabox. Gebruik je daarvoor een netwerkkabel of een draadloze verbinding set? Zou je het Forum profiel alvast willen aanvullen met naam, postcode, huisnummer, klantnummer?
Hoi Mona. Welkom op het Forum! Wat vervelend dat je niet meer vanuit bed kan Netflixen. Heb je een Smart TV op jouw slaapkamer staan of probeer je Netflix te bekijken via de tv-ontvanger van KPN? De tv-ontvanger is aangesloten op de Experiabox. Gebruik je daarvoor een netwerkkabel of een draadloze verbinding set? Zou je het Forum profiel alvast willen aanvullen met naam, postcode, huisnummer, klantnummer?

Ik zie dat je niet meer hebt gereageerd. Als je nog hulp nodig hebt, lees ik het graag.

Reageer