Skip to main content
wat is er aan de hand met de Netflix app via het KPN 4K kastje?



Op het tweede KPN-kastje, die ik voorheen sporadisch gebruikte, wil ik Netflix kijken. Nu moet ik inloggen, maar (ook na talloze keren herstarten en paar keer resetten van het 4K-kastje) blijf terugkomen op de melding “we kunnen je verzoek niet verwerken. Probeer het later opnieuw”. Daar kan je dus helemaal niks mee.

Het “leuke” is: op het 1e KPN kastje werkt Netflix gewoon en en speelt er op dit moment een serie af.



Ik heb het kastje meerdere keren herstart, en ook 2 x de nieuwe (KPN) software erop gezet, zonder resultaat......
Beste @Laurens4



Dat is erg vervelend, wat krijg je te zien als je Netflix opstart via de 4K ontvanger, kun je een screenshot hier plaatsen?

Ga je naar MENU > On Demand > Netflix, of ga je eerst naar kanaal 200? 🤔



Als je de juiste inloggegevens hebt ingevoerd, dan zou het moeten werken.
Welkom op het forum, Laurens. Ik begrijp dat het inloggen al niet eens lukt. Overige functies van de ontvanger (live kijken, terugkijken, opnemen, apps etc...) werken wel goed? Merk je ook verschil in hoe je Netflix benaderd (wat Dennis al vraagt)?

En, voor de volledigheid ook nog deze vraag: je weet zeker dat de inloggegevens kloppen?



Vul ook alvast je gegevens in op je profiel.
Je hebt nog niet weer gereageerd, Laurens. Ik ga ervan uit dat de issues zijn verholpen. Mocht dat toch niet zo zijn, reageer dan alsnog 🙂